Klacht: DHL: pakje nooit bezorgd 3SVND749954901

op 17 januari 2011 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn bij V&D bestelde pakje 3SVND749954901 zou volgens de website van DHL bij mij bezorgd zijn. Ik heb echter niets ontvangen. Ook ligt er geen briefje van DHL in de brievenbus. Overigens zou het pakje al eerder aangeboden zijn volgens de site van DHL. Ik heb die bewuste dag en avond mijn huis echter niet verlaten. Ook van deze aanbieding lag geen briefje van DHL in de brievenbus. Nadat ik dit alles gemeld had bij DHL, kreeg ik te horen dat ik bij V&D melding moest maken en dat V&D vervolgens een onderzoek laatn instellen bij DHL. Huh? Omgekeerde wereld? Wil DHL zelf niet weten waar het mis ging met hun bezorging?

Gewenste oplossing

Mijn pakje 3SVND749954901 alsnog ontvangen.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 januari 2011 om 13:52 geantwoord

Geachte mevrouw/meneer,

Allereerst excuses dat de verzending van uw pakket niet naar wens is verlopen. De reden dat u is verzocht om contact op te nemen met uw leverancier, in dit geval V&D, is als volgt: voor het onderzoek en om na te gaan waar uw zending zich exact bevindt op dit moment hebben wij van uw leverancier, onze klant, aanvullende gegevens nodig. Deze aanvullende gegevens geven ons de mogelijkheid om de zending te traceren danwel met een passende oplossing te kome.

Vanzelfsprekend wil DHL de verantwoordelijkheid niet afschuiven maar slechts komen tot een oplossing.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met ons gratis telefoonnummer 0800 0552.

Mark Willemsen
DHL Express

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Pompoen