Klacht: bezorgt maar niet bezorgt

jurre ... op 24 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kreeg een mail van dhl dat mijn pakket was bezorgt maar ik zat bij het raam tv te kijken want vanuit mijn stoel kan ik zien wie bij de voordeur komt maar er was niemand gekomen dus ook geen bezorger van dhl terwijl ik een mail kreeg dat het pakket was bezorgd en het was ook heel veel telaat als hij bezorgd was toen want het pakket zou max 18:00 bezorgd worden en ik kreeg de mail om 21:40

Gewenste Oplossing:

als mijn pakket snel binnen komt en dat dit niet meer zal gebeuren maar een kleine tegoed bon voor iets zou ik ook niet verkeerd vinden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen Jurre Heideveld, Wat vervelend dat uw pakket geleverd is gescand, maar dat jij deze niet ontvangen hebt. Om de klacht in behandeling te kunnen nemen, ontvang ik graag een zendingsnummer, dat te vinden is op het pakketlabel onder de barcode. Meestal beginnend met 3S, JVGL of JJD. Alvast bedankt voor de genomen moeite en excuses voor het ondervonden ongemak. Met vriendelijke groet, Lisa E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht jurre ...

1 jaar geleden - dankuwel voor het reageren er staat nu dat het pakket morgen word bezorgd helaas wel een week later dan de oorspronkelijke datum maar gelukkig wordt hij bezorgd en is hij niet vermist met vriendelijke groet jurre

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 januari 2023 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Jurgen,

Bedankt voor uw bericht. Ik kan helaas niet meekijken zonder gegevens, maar fijn dat het in ieder geval vandaag in bezorging gaat. Mocht u toch nog een vraag over de zending hebben, dan adviseer ik u deze direct bij ons zelf te melden. Onze contactpagina vindt u hier: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support

Ik wens u veel plezier met het pakket.

Met vriendelijke groet,
Wendy
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door jurre ...