Klacht: Bezorgklscht

M. Coort op 22 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg, via de app, melding dat er een bezorgpoging is gedaan. Absolute onzin. Er zijn diverse mensen aanwezig, alsook de deurbelcamera laat geen DHL bezorger zien. Nu maandagavond maar weer verplicht thuis blijven. Voelt als een DHL enkelband. Bezorgen bij afhaalservice is geen optie, anders had ik daar wel voor gekozen. Klacht gemeld via een in rondjes draaiende chatbot. Ongelooflijk slecht voor een wereldspeler als DHL

Gewenste Oplossing:

Bezorger retour laten komen danwel een vergoeding voor de verplichte DHL enkelband.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorger heeft aangegeven dat u niet thuis was. Ik begrijp uit uw verhaal dat u wel thuis was. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht M. Coort

10 maanden geleden - Zendingnr JJD000090254000019751927 postcode 6446AH 2b

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 november 2022 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mijnheer Coort,

Hartelijk bedankt voor uw aanvullende informatie.

Na controle van het opgegeven zendingsnummer JJD000090254000019751927 is te lezen dat uw pakket op zaterdag is gescand, bijna voor uw deur. Waarom het pakket niet te leveren was, is helaas niet vermeld.
Op uw verzoek is het pakket gewijzigd van een servicepoint levering naar het opnieuw aanbieden van het pakket op uw eigen adres maandagavond.
Ons systeem laat inderdaad een bezorging zien en ga ik ervan uit dat uw eenzame opsluiting voorbij is door de levering van uw bestelling.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht , wens ik u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHL Parcel E-Care

M. Coort

Heeft op 22 november 2022 om 12:44 geantwoord

Dit is geen oplossing, maar een opsomming van gebeurtenissen. Ik ben een zaterdagmiddag en een maandagavond gekluisterd aan huis door DHL. Wek een mooi, ontwijkend antwoord van DHL.....

Alle klachten die gemeld zijn door M. Coort