Klacht: bezorging verhinderd

lucas van der worp op 05 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na 4 dagen na dat ik mijn bestelling geplaatst heb en zou ontvangen krijg ik een uur van te voren de melding dat mijn pakket verhinderd is. ik weet niet wat er aan de hand is want hij was eerst gewoon met de bezorger mee. ik word onderhand een beetje moe van dhl want elke keer als er iets bezorgd word via dhl is er weer wat.

Gewenste Oplossing:

ik wil weten wat er met mijn pakketje gebeurd is en wat er nu gaat gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 05 oktober 2021 om 13:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

De zending is helaas retour gestuurd vanwege een beschadiging. Beschadigde zendingen mogen we niet leveren en moeten altijd direct retour. Neem alstublieft contact op met de verzender voor een nieuw pakket of een terugbetaling.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebbeen geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Roos
DHL Parcel E-Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door lucas van der worp