Klacht: Bezorging NOOIT optijd

Sandia01 op 24 november 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorging is nooit binnen het tijdvak dat ze aangeven!!! Er staat altijd tussen 10:00 en 14:30 en hij komt altijd na 19:00. Elke keer weer voor niks zitten wachten thuis. ALSOF IK NIKS ANDERS TE DOEN HEB!!

Dat ze komen in het tijdvak dat ze aangeven, en niet 5 uur later.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor het gestuurde bericht over de niet gehaalde bezorgtijdvakken. Uiteraard zullen de bezorgers trachten in het aangegeven tijdvak het pakket te bezorgen. Soms is het niet haalbaar en zal via de track trace een update worden getoond na het scannen van een pakket. Omdat u aangeeft vaker met dit probleem te maken hebt, ontvang ik graag een aantal zendingsnummers om te controleren wat er aan de hand is. Alvast bedankt voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet, Laura DHL e-care

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 november 2021 om 12:55 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden hebben wij geantwoord op uw vraag en gevraagd om extra gegevens. Aangezien we geen reactie meer hebben ontvangen, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord.
Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Lisa
Webcare DHL Parcel