Klacht: Bezorging maar gemist wel thuis

ryandhlklacht op 19 januari 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger geeft aan dat wij niet thuis waren maar wij zitten letterlijk hier op de bank. Wordt hier redelijk moe van dat ze dit telkens doen.

Gewenste Oplossing:

Als ze daadwerkelijk gewoon aanbellen inplaats van opgeven dat ze ons gemist hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u onterecht een niet-thuis melding heeft gehad. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat u dit bij ons meldt. Heeft u daarom voor mij het zendingsnummer en uw postcode? Dan kijk ik de zending gelijk even na. Een zendingsnummer begint vaak met 3S, JVGL, JJD of bijvoorbeeld CY. Heeft u dit daarnaast vaker meegemaakt? Mocht dit het geval zijn, dan ontvang ik graag ook nog de zendingsnummers waarbij dit ook is gebeurd, zodat ik na kan kijken of het om dezelfde bezorger gaat. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Sam DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 januari 2022 om 09:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Met vriendelijke groet,

Mick
DHL Parcel E-Care

Alle klachten die gemeld zijn door ryandhlklacht