Klacht: Bezorging

op 30 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag gewacht op het pakket en speciaal voor thuis gebleven. Niemand gehoord en ook de honden hebben niets gehoord. Ineens ligt er een briefje in de brievenbus we hebben je gemist. Dit is helaas niet de eerste keer en het bijzonder irritant dat we er speciaal voor thuis blijven. Pakket zou tussen 12.53 -14.53 bezorgt worden. Om 12.35 uur vinden we een brief.

Als de bezorger aanbelt ipv alleen een briefje in de bus te doen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 30 maart 2020 om 11:41 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat u geen pakket, maar wel een briefje ontving. Mijn excuses met het ongemak. Goed dat u dit bij ons meldt, zodat wij hier werk van kunnen maken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

Volgens mijn gegevens is uw pakket inmiddels alsnog bij u bezorgd. Is dat niet het geval of heeft u nog andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 31 maart 2020 om 08:23 geantwoord

Het is heel vervelend dat ik nu, in deze coronatijd, speciaal op de fiets naar het dorp moet gaan om daar een pakket van flinke afmeting en 14 kg zwaar moet gaan ophalen omdat de bezorger geen zin had om het uit de auto te halen.
Nogmaals het is nu voor de 2e keer gebeurd dat ik gewoon thuis wacht op jullie bezorger en dan een kaartje in de bus vind, terwijl de bel het prima doet en ik 3 duitse herders in huis heb die echt wel melding geven als de deurbel gaat!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door T. Robbemont