Klacht: Bezorging

op 04 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na 4 dagen word mijn pakket maar niet bezorgd . Zelfs na contact word ik maar niet geholpen . Kan toch niet dat nu 3 keer over mijn pakket niet bezorgd gaat worden ? Er word maar niet verteld wat er aan de hand is en waar mijn pakket blijft . Lijkt wel of julie mijn pakket kwijt zijn . Ik wil wel eens openheid van zaken en weten wat er aangedaan gaat worden

Mijn pakket bezorgen, desnoods prive , en mij eens eerlijk verteld wat er aan de hand is

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 november 2019 om 13:56 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u al langere tijd op een pakket wacht. Voor de vertraging en onduidelijkheid wil ik u graag mijn excuses aanbieden.

Dit pakket is tegen problemen aangelopen. Helaas kan ik dus geen duidelijkheid bieden over wanneer dit pakket precies bij u aan zal komen. Om hier meer duidelijkheid over te krijgen is er eigenlijk maar één optie: neem contact op met uw verzender. Die kan hier een onderzoek naar opstarten samen met DHL Parcel.

Dion
DHL Parcel Webcare

Heeft op 04 november 2019 om 16:02 geantwoord

Helaas is het niet anders dat het onderzoek pas donderdag gestart kan worden . Hopen dat deze dagen het pakket aankomt , dan wel ONBESCHADIGD . Wel raar naar de klant toe dat er geen informatie geven kan worden wat het probleem is zodat er duidelijkheid is . fouten worden er altijd gemaakt dus kan gebeuren , maar eerlijkheid is belangrijker dan de fouten die gemaakt zijn met mijn pakket .

Alle klachten die gemeld zijn door arsenal