Klacht: Bezorging

op 13 april 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,

Heb ik vanmorgen bij HM met spoed een pakket besteld, wat dezelfde avond binnen zou komen via DHL levering, krijg ik net via de DHL tracktrace een melding met: TIJDELIJKE OVERMACHT.

Het pakket is vanmiddag al door ze overgenomen dus het is al een tijd in hun beheer.

Nu kan dit gebeuren maar ik heb wel extra geld betaald om het met spoed te leveren, aangzien ik dit pakket de volgende ochtend nodig heb.

Gewenste Oplossing:

Me pakket morgen ochtend, snel ontvangen. Met geld terug van de spoed leverings kosten. En een excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 april 2019 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

HM had dit pakket aangemeld voor onze Same Say Delivery service. Helaas is de bezorging gisteren echter door onvoorziene omstandigheden niet gelukt. Dat is soms onvermijdelijk in de vervoerssector. Mijn excuses voor het ongemak.

Uw pakket wordt vandaag tussen nu en 15:00 uur alsnog bezorgd.

Wij kunnen en mogen u de verzendkosten helaas niet terugbetalen. Deze heeft u namelijk niet aan ons betaald, dus restitutie door ons aan u is rechtens niet mogelijk. Uw verzoek tot restitutie van de verzendkosten kunt u alleen richten tot de partij aan wie u de verzendkosten heeft betaald, namelijk de verzender van uw pakket. In dit geval is dat HM.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door LouisePakketje