Klacht: bezorging

op 14 februari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag om 14.24 is aangebeld door dhl met een pakket (nummer 5LF7039XR). Ik kon op dat moment helaas niet opendoen en afgesproken is (via de intercom) dat de bezorger het bij de buren zou afgeven.
Dit is niet gedaan, de bezorger schreef meteen een kaartje uit voor een nieuw bezorgmoment. De buren waren gewoon thuis maar daar is dus niets achtergelaten.
Dit alles is ook op camera vastgesteld.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bezorger gewoon zegt hoe hij het afhandelt en niet A zeggen en B doen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 februari 2019 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat de bezorger uw pakket niet bij de buren afgaf, terwijl u wel via de intercom aangaf dat te wensen. De bezorger heeft u helaas niet goed verstaan door het intercomsysteem. Mijn excuses hiervoor.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door 5LF7039XR