Klacht: Bezorging

Misty2 op 07 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zou pakje krijgen tussen 11.00 en 15.00 niks gekregen tot 16.00 uur gewacht later geel kaartje gevonden met een track en trace geen geldig nummer. Online gemeld bezorging parcel zelf afhalen maar daar is tot op heden niks aan gekomen

Gewenste Oplossing:

Vergoeding product

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Dat is vreemd zeg. Ik kijk graag met u mee naar uw zending. Op uw adres kan ik zo direct geen recente zendingen terugvinden. Heeft u voor mij het traceernummer van de zending die u verwacht? Bij voorbaat dank. Hartelijke groet, Nikki DHL Parcel (Netherlands) B.V. Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Misty2

6 jaren geleden - 3SDSW740408201 5914LP Dat heb ik u op facebook ook al een aantal keren gestuurd! Ben hier al een week mee bezig,en ook al een aantal keren naar parcel geweest. Bij bezorgen tussen 11.00 en 15.00 uur moet u niet om 16.30 uur komen bezorgen,Hoe moet ik nu nog vertrouwen hebben in u manier van werken heb een pakket dat retour moet en met dhl wordt opgehaald maar stel het steeds uit want jullie komen nooit op de afgesproken tijden

DHL

Heeft op 07 juli 2018 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bell,

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Ik heb op Facebook al contact met u gehad over deze kwestie. Graag verwijs ik u dan ook naar mijn berichten aldaar. De afzender stelt bij ons een onderzoek in naar dit pakket, dat waarschijnlijk wel bij het servicepunt is bezorgd maar daar niet de juiste scan heeft gehad. Het kan daar nog zijn, maar het kan ook retour zijn gestuurd. Uit het onderzoek zal blijken hoe het zit.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Misty2

Heeft op 11 juli 2018 om 22:53 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het zou uiterlijk gisteren opgelost zijn. Maar vandaag helemaal geen bericht van hun en ook geen antwoorden op mijn vragen. Schiet eens op DHL ik wacht op dat pakketje vanaf 30 juni . Heb maar 14 dagen om retour te sturen mocht het niet bevallen dus niet veel tijd meer!

Alle klachten die gemeld zijn door Misty2