Klacht: bezorging

dupeklant op 31 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wacht al een week op mijn pakket er staat elke keer overmacht. snap niet hoe dit zo slecht geregeld kan zijn! moet elke keer thuis wachten op niks!!

Gewenste Oplossing:

als mijn pakket bezorgd wordt!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 mei 2017 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Uw klacht is inderdaad meer dan terecht, deze zending had zaterdag al bij u aangeboden worden. Ik zal er dan ook voor zorgen dat het depot hiervan op de hoogte wordt gebracht. Tevens raad ik u aan dit te melden bij de verzender. Driemaal overmacht op rij is namelijk erg ongebruikelijk, wellicht is er iets aan de hand met het pakket zelf. Zij kunnen samen met DHL voor u uitzoeken wat er aan de hand is door een onderzoek te starten. Mijn excuses voor de enorme vertraging van deze zending.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

dupeklant

Heeft op 01 juni 2017 om 15:49 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

waar blijft mijn pakket nu? er is weer een wijziging??

Alle klachten die gemeld zijn door