Klacht: Bezorgers bellen niet meer aan?!

Retsmeister op 25 november 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3x keer op rij dat de bezorger niet meer aanbelt? Elke keer maar verschoven naar t pakketpunt. Gewoon thuis op moment van bezorging maar aan bellen ho maar.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat de bezorgers gewoon aanbellen. Wellicht is de flat te hoog en kost het te veel tijd?

In de lift zetten of vragen om naar beneden te komen is toch ook geen probleem. Maar niet dit laffe gedoe mwt We hebben u gemist

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 november 2021 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat de bezorger niet aanbelt. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Graag ontvangen wij de zendingsnummers van de pakketten waarbij er een onterechte niet thuis melding is gemaakt, zodat dit verder opgepakt kan worden. Onze zendingsnummers beginnen met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY.

Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,

Marissa
DHL Parcel E-care.

Alle klachten die gemeld zijn door Retsmeister