Klacht: Bezorger wel aan de deur geen geduld en geen kaart

Joostbb op 12 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger belde beneden via de intercom aan. Ik hoorde hem weglopen na 5 seconde te hebben opgenomen. Geen kaart in de bus. Ik kan verder niks. Waardeloos. Zon persoon gelijk ontslaan is een smet voor jullie bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Als het volgens de procedure gaat zoals omschreven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 juni 2017 om 13:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik kan uw reactie begrijpen dat u ontslag wenst voor deze bezorger. Hier ga ik geen uitspraken over doen maar ik zal uw bericht voorleggen aan diens leidinggevende. Hij/zij is de enige die hier een beslissing over kan maken. Ik wil u wel bedanken voor het melden van uw klacht. Door zoveel mogelijk meldingen kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door