Klacht: Bezorger weigerd trappen te lopen

Nienke77 op 04 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling bij een Nederlandse webwinkel gedaan. 31. Augustus deurbel en de bezorger meldt: “DHL hier, ik heb twee pakjes voor u. Komt u maar halen, ik wacht wel even beneden.” 8 maanden zwanger ging ik naar beneden en heb uiteindelijk een buur gevonden die de pakjes naar boven bracht. Schande zo iets. Foto van bezorger in de bijlage.

Gewenste Oplossing:

De bezorger dient flink de les gelezen en zo iets mag niet nog een keer gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 september 2017 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Goed dat u dit meldt, want dit is inderdaad niet wat wij van onze bezorgers verwachten. De bezorger hoort hoe dan ook bij u tot aan de voordeur te bezorgen. Ik ben blij dat u dit meldt, zo kunnen wij dit oppakken met het depot en de bezorger. Mijn excuses voor het ongemak.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door