Klacht: bezorger vindt dat hij mij gemist heeft

op 15 april 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb bij een bestelling het adres van mijn werk opgegeven om er zeker van te zijn dat de bezorger niet bij mij thuis komt op een moment dat ik er niet ben. De bezorger heeft tot 4 maal toe aangageven dat hij mij gemist heeft, wat natuurlijk nergens op slaat, want ik ben gewoon op kantoor aanwezig, en anders wel 1 van mijn collega’s

ik ben tevreden wanneer DHL de kosten die ik heb gemaakt om met hun helpdesk te bellen vergoed.
2 maal 1 Euro plus belkosten van mijn mobile telefoon.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Aangezien u geen zendingsnummer vermeldt en ik op de door u vermelde adresgegevens geen recent pakket vind, kan ik niet nagaan om welke zending het gaat. Wilt u zo vriendelijk zijn het track and trace-nummer door te geven? Dan kan ik uw klacht in behandeling nemen. Alvast hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Harald Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht mrtnvndrwl

6 dagen geleden - 3SDNW0000530251

DHL

Heeft op 15 april 2019 om 11:50 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Het is inderdaad vreemd dat er geen bezorger is getroffen, terwijl er mensen aanwezig zouden zijn geweest. Ik begrijp dat het het om een bedrijf gaat waar afgeleverd moest worden. Op het adreslabel zie ik echter geen naam van een bedrijf vermeld staan. Wanneer er afgeleverd wordt bij een bedrijf, moet de naam van het bedrijf ook worden vermeld. Ik ga er dan ook vanuit dat het hier mis is gegaan. Tot mijn spijt kan ik niet meer tegenhouden dat het pakket al retour is gegaan. Ik adviseer ik u dit dan ook verder te overleggen met de verzender van uw pakket.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mrtnvndrwl