Klacht: Bezorger te laat.

M. Akavia op 30 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Mijn ergenis begon al op te lopen dat mijn bestelling deze maandag pas zou binnen komen i.p.v. afgelope donderdag. De bezorgtijd van vandaag zou tussen 14:00-18:00 zijn, nu is het al ruim half 7 en is mijn pakketje nog steeds niet binnen.
T&T code: JVGL0601485600000584

Gewenste Oplossing:

Als DHL contact op neemt met de bezorger en mij de exacte tijd kan vertellen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 mei 2017 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is het pakket inderdaad later dan verwacht doorgestuurd naar het uitlever depot en is er op zaterdag overmacht gescand, mijn excuses dat u daardoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Als ik de zending nakijk blijkt dat het pakket inmiddels bij u is afgeleverd.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

M. Akavia

Heeft op 30 mei 2017 om 17:34 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing! Mijn vertraagde bestelling kwam ook nog eens 2 uur te laat!! Belachelijk deze service van DHL!

Alle klachten die gemeld zijn door