Klacht: Bezorger scant pakketje als afgeleverd terwijl die dat niet doet!

klachtdhl123 op 22 mei 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals hierboven

Gewenste Oplossing:

Als ze mij kunnen vertellen waar mijn pakketje is en wat er mee gaat gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 mei 2019 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Zo te zien is het een foutieve scan geweest. Het pakket is namelijk alsnog in het sorteercentrum gescand gisteren. Ik vermoed dat het morgen alsnog bij u geleverd zal worden. Houd de track en trace even in de gaten!

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door