Klacht: Bezorger nooit geweest

op 15 mei 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket zou tussen 18.00 uur en 21.00 uur geleverd worden. Wij zitten te wachten, met rolluiken open. Geen bezorgen gezien! Krijg ik een mailtje dat de bezorgen om 20.00 uur geweest zou zijn!? Onmogelijk, er zijn 2 mensen thuis en onze deurbel gaat erg hard. Dus met andere woorden, de bezorgen heeft er geen zin in gehad! Slechte bezorgers!

Betere bezorgers aannemen, betere service aanbieden. DHL is een waardeloos bedrijf, altijd problemen maar daar is geen oplossing voor.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 mei 2019 om 13:46 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Suzanne96x