Klacht: BEZORGER NIET OP KOMEN DAGEN

op 14 januari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zaterdag zou DHL leveren..2 verschillende zendingen, niet gekomen geen kaart in de bus.
Postnl voor een andere zending wel gekomen, 2 min later san dat DHL een mail verstuurde dat ik niet aanwezig was.
Dit is al de 3e gemiste bezorging x in 8 maanden.
Zaterdag kan je niemand bereiken en dat weten ze en zorgen dat ze eerder vrij zijn in het werken d. Leveren niets meer af..Dat is mijn ervaring!

Dat DHL contact op neemt over deze klacht.
Via verzender ook al gehoord over dezelfde klachten met bezorgers van DHL.

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 januari 2019 om 14:06 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Theis,

Bedankt voor uw bericht. Mijn excuses dat de levering op zaterdag niet goed is gegaan. Als ik naar de gegevens kijk, ben ik bang dat we op een onjuist adres hebben gestaan. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u hier de dupe van wordt. Ik zal er een melding van maken. Mocht dit blijven voorkomen dan horen we het heel graag.

Ianthe
Customer Service Agent
DHL Parcel

Heeft op 14 januari 2019 om 14:58 geantwoord

Dit vind ik geen oplossing DHL.
Dit duidt op onprofessioneel handelen van zowel de chauffeurs als DHL.
Alleen reageren is niet afdoende
Hoeveel klachten heeft het bedrijf nodig?

Reactie van de melder van de klacht Mamm

17 uur geleden - Klacht vervolging. Bezorger zou gisteren opnieuw komen met mijn pakket. Weer wachten ..elke x gekeken op mm mail..elk 15 min. Komt tussen 14.00 en 18.00 uur is de melding. Plotseling een nieuw mail , sorry we hebben u gemist!! Pakket bij uw buren afgegeven..Dus direct naar de buurman...pal naast mij ik op 212 een deur verder..pakket gepakt en ik op zoek naar de bezorger van jullie pracht bedrijf DHL dit x een kaartje in de bus met gemist.. Ik naar het DHL punt in Aalst, Waalre. Hem opgewacht..aan gesproken... Geeft toe hij had er geen zin in geeft pakjes af bij de buurman die toevallig ook n pakje had eindelijk ook met vertraging. Ja Sorry ik zal het niet meer doen zei hij.. zo gaan ze dus om met jullie bedrijf.. Ik heb zn kenteken en ritnummers..Ik bestel niets meer als DHL hun pakketservice is..

Alle klachten die gemeld zijn door Mamm