Klacht: Bezorger niet geweest.

op 23 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste DHL,

Mijn vader had een pakket besteld. Wij zijn vandaag de deur nog niet uit geweest en krijgen net een email dat de bezorger heeft aan gebeld om 12:31 en er niemand open deed.. beide geen bel gehoord?! Zoveelste keer.. Ik vind dit echt niet kunnen!

MVG,

Suraya Pet

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit probleem in het algemeen wordt opgelost. Ik wacht liever een dag langer op mijn pakket dan dit soort onzin.. misschien is de druk voor de bezorgers te hoog? Ik weet niet waar het aan ligt maar dit is niet de manier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 mei 2020 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

U geeft aan dat er een 'niet thuis' melding is gedaan terwijl u gewoon thuis was. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Ook geeft u aan dat dit vaker is voorgekomen. Om hier een uitgebreide klacht over in te kunnen dienen zou ik graag van u horen bij welke zendingsnummers en op welke data dit eerder is voorgekomen.

Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door SPet