Klacht: Bezorger laat pakje bij de voordeur achter

A Boelens op 21 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger belt aan en loopt binnen 10 seconden weg.
Eea staat op video, ik liep naar de deur en de bezorger was al weg

Gewenste Oplossing:

Dat er met mij contact wordt opgenomen om dit te voorkomen.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Een pakket onbeheerd achterlaten voor de deur is natuurlijk absoluut niet toegestaan en ook nog eens gevaarlijk in verband met schade en diefstal! Ik zou hier een klacht van kunnen maken en deze kunnen doorsturen naar de cityhub manager. Hij/zij zal dit verder serieus gaan bespreken en oppakken met de bezorger. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. En heeft u hier misschien meerdere vorige zendingsnummers van? Dan kunnen we bijvoorbeeld kijken of het om dezelfde bezorger gaat. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht A Boelens

1 jaar geleden - Dag Jim, 3SHM00004607615 Als je de beelden wilt ontvangen dan hoor ik het graag. Groeten, Arjen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 januari 2023 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Ik heb de klacht voor u aangemaakt want dit is zeker niet onze manier van leveren. De klacht komt terecht bij de juiste city hub zodat de betreffende bezorger hier op aangesproken wordt. Bedankt voor het melden, zo kunnen wij er mee aan de slag! Excuus voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Lisa
E-care Customer Service

A Boelens

Heeft op 21 januari 2023 om 19:31 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Dit soort antwoorden heb ik al eerder ontvangen, echter de problemen worden niet opgelost.
DHL zou gewoon persoonlijk contact moeten opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door A Boelens