Klacht: Bezorger laat ongevraagd post achter

op 10 oktober 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Uw postbezorger laat post van onze buren achter bij ons. Mijn dochter heeft het eergisteren aangenomen maar gisteren (op ons advies) niet. Uw bezorgster is dit gezegd maar zij legt domweg het pakketje tegen ons hek zodat wij het kunnen oplossen.
Ook loopt uw bezorgster achter ons huis om te kijken of ze het pakket kwijt kan. Dit valt toch echt onder huisvredebreuk.

Dit is absoluut niet gewenst. Onze buren bestellen veel en wij zijn geen postkantoor.

Uw bezorgster zal helaas het pakket op een ander moment opnieuw aan moeten bieden of afgeven bij een pickup point.
Als zij zonder meer pakketten blijft deponeren op onze stoep dan zullen wij ze weggooien.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 oktober 2019 om 14:11 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Het is absoluut niet de bedoeling dat onze bezorger zomaar pakketten bij u achterlaat en hij hoort zich ook niet ongevraagd op privéterrein te begeven. Ik heb uw klacht dan ook doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger in kwestie. Die zal het met de bezorger bespreken en ervoor zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

Excuses voor de overlast en hartelijk bedankt voor de melding!

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door vanwelie