Klacht: Bezorger komt veelste vroeg

Metehan op 15 januari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger kwam uren te vroeg en nu moet ik 2 dagen wachten tot het bezorgd is. Neem gewoon fatsoenlijke bezorgers aan. Nooit meer wat bij wehkampt of via dhl bestellen

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger het bij een ophaalpunt legt inplaats van terug brengen en 2 dagen later bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 januari 2018 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Bektas,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wat vervelend dat u de bezorger tijdens het eerste bezorgmoment gemist heeft, omdat de levering helaas voor het geplande tijdvak heeft plaatsgevonden. Volgens mijn gegevens was dit omstreeks 13.15 uur, 3 kwartier voor het geplande tijdvak. We begrijpen erg goed hoe vervelend dit voor u kan zijn. Uw pakket wordt vanavond opnieuw bij u aangeboden, tussen 18.00 en 21.00 uur. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vivian
DHL Parcel Webcare
www.dhlparcel.nl
088 – 345 4300

Alle klachten die gemeld zijn door