Klacht: Bezorger komt veel te vroeg

op 24 februari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorging zou plaatsvinden tussen 14.00 -18.00 uur. Om 12.30uur vind ik een briefje in de bus…ze hebben me gemist?!!! Gebeld naar DHL. Klacht werd doorgezet naar depot en bezorging zou alsnog vanmiddag plaatsvinden. NIET DUS!! Niemand meer geweest.

Gewenste Oplossing:

Niet! Bezorging had vandaag plaats moeten vinden. In afgesproken tijdsblok!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 februari 2020 om 12:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de bezorger om 12:30 al langs is geweest terwijl u een tijdsvak heeft gekregen van 14:00 tot 18:00. Wat vervelend om te horen! Ik zie inderdaad dat mijn collega van de telefonie uw klacht heeft doorgezet naar het depot en het depot heeft verzocht nogmaals langs te gaan in de middag, het lijkt er helaas op dat dit niet gelukt is.

Uw pakket staat ingepland om vandaag tussen 14:00 - 18:00 afgeleverd te worden.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Kayley
Webcare DHL Parcel

Heeft op 24 februari 2020 om 17:18 geantwoord

Waardeloos

Alle klachten die gemeld zijn door sanhuijb