Klacht: Bezorger komt niet naar boven en zeer onvriendelijk. Ook vaak buiten het tijdvak

op 15 mei 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het vervelendste is dat geen 1 van de DHL bezorgers naar boven komt. We wonen op 6 hoog met een lift. Ook toen mijn kind net geboren was, moest ik regelmatig met een mini baby naar beneden. Heel raar!
De bezorger die er momenteel is, is ook nog zeer onvriendelijk en vaak te laat.
Service?!

Gewenste Oplossing:

Bezorger aan de voordeur boven en klantvriendelijk. Geen geschreeuw met “Pakket!” en “Jij komt beneden!”

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 mei 2019 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Met vriendelijke groet,

Mike

Heeft op 20 mei 2019 om 23:45 geantwoord

Moet DHL niet weten waar dit gebeurt?! Lastig op te lossen anders lijkt me...
Het gaat om adres Gouden Leeuw in Amsterdam...

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtvandaag