Klacht: Bezorger heeft mij gemist terwijl de hele dag thuis wachtte op het pakket.

op 08 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik was de hele dag thuis en wachtte op het pakket dat tussen 14:30 en 16:30 bezorgd zou worden. Om 16:40 uur las ik op de website dat de bezorger mij gemist had. Ik zou niet thuis geweest zijn!!??
De bezorger hoort in dat geval een kaartje achter te laten met daarop de te volgen procedure (afgegeven bij buren of bezorgd bij een servicepunt). Geen kaartje in de bus. De bezorger is gewoon NIET langs geweest!

Pakket vanavond nog bezorgen!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 november 2019 om 12:42 geantwoord

Goedemiddag,

U geeft aan dat uw pakket niet geleverd is terwijl u wel thuis was. Wat vervelend.

Ik zie dat u inmiddels ook telefonisch contact hebt gehad met ons. De klacht is doorgezet naar het depot, hier wordt uw klacht besproken met de betrefende bezorger. Helaas kan ik uw pakket niet meer in levering laten gaan naar uw adres. Het pakket ligt klaar om af te halen bij het servicepunt. Hier kunt u meer over vinden via www.dhlparcel.nl met uw traceercode en postcode.

Excuses voor het ongemak.

Kayley
Webcare DHL Parcel

Heeft op 08 november 2019 om 19:55 geantwoord

zwak

Alle klachten die gemeld zijn door whb