Klacht: Bezorger gemist terwijl ik thuis was aan het wachten op het pakket

op 22 februari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zou 20-02-2020 mijn pakket geleverd krijgen tussen 17:30-20:45. Ben sinds 4 uur thuis. Krijg om 19:52 een mail met dat de bezorger mij gemist heeft. Geen bel gehoors, geen kaartje in de brievenbus. Mijn vriendin had ook een pakket verwacht van dhl rond dezelfde tijd. Die kreeg om 18:52 ook dezelfde mail, en die zat ook thuis op de bank.

Dat die bezorger nu gelijk omdraait en toch even netjes mijn pakket afleverd en niet zijn werk niet normaal gaat doen omdat het een beetje regent.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een pakket niet ontvangen heeft op het moment dat u het had verwacht. Ik snap volledig dat dat frusterend moet zijn. Graag kijk ik even met u mee, maar op dit moment heb ik nog geen duidelijkheid over de zending waar dit over gaat. Heeft u een zendingsnummer voor me?Alvast bedankt, en met vriendelijke groet,Dion DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Stommedhlpakketberzorgee

1 maand geleden - 3SNK3531021001

DHL

Heeft op 22 februari 2020 om 12:14 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het traceernummer. Het spijt me dat u een onterechte niet-thuisscan heeft gehad. Goed dat u het bij ons heeft gemeld. Ik ga er dan ook vanuit dat het niet meer voorkomt. Mijn excuses dat het niet de op de dag zelf op te lossen was. Ik zie dat u inmiddels uw pakket heeft ontvangen.

Prettig weekend gewenst.

Jasmin
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Stommedhlpakketberzorgee