Klacht: Bezorger gemist terwijl ik thuis was!

op 10 september 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger gemist terwijl ik thuis was! Ik was de hele dag thuis en stond op de Tafel VOOR MIJN DEUR! Er is niemand geweest en ik heb ook geen wij hebben u gemist kaartje… helemaal niks… Ik volg mijn bestelling online en ineens zie ik dat het wordt volgende dag geleverd.. Ik heb vandaag vrijgenomen om dit pakket te kunnen krijgen….

Gewenste Oplossing:

het is al gemist dus niks te doen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 september 2019 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd dat u geen koerier hebt getroffen. Volgens mijn gegevens is de koerier inderdaad langs geweest. Ik durf dan ook niet te zeggen wat er exact mis is gegaan. Wellicht stond de bezorger dan toch bij een verkeerd adres. Hoe dan ook, mijn oprechte excuses.

Ik verwacht het pakket vandaag tussen 18.00 - 21.00 alsnog bij u thuis en hoop dan ook dat dit u uitkomt. Zo niet? Dan kunt u het volgende bezorgmoment wijzigen via onze website.
Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door taner001