Klacht: Bezorger gemist briefjes

Simone Vermeulen op 07 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Strookje afgescheurd stukje papier met de tekst pakketje is afgegeven op 210 ipv normaal bezorger gemist briefje!

Gewenste Oplossing:

Normale bezorger gemist briefjes die normaal tussen de post te vinden zijn, en geen afgescheurd stukjes papier van - 2cm10cm. Als er een pakje bij de buren wordt afgegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 juli 2018 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Vermeulen,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt mij om te vernemen dat u een afgescheurd strookje papier kreeg. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Mijn Excuses. U hoort een nette DHL-kaart te ontvangen in onze bekende gele kleur. Ik vermoed dat de bezorger te weinig kaarten bij zich had, maar dat mag niet gebeuren natuurlijk. Hier zal ik dan ook melding van maken.

Met hartelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door