Klacht: Bezorgen zegt niemand thuis

Damos op 21 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Brief in de bus en zegt dat niemand thuis ’s door bezorger.
Ben heel erg boos ben klaar met de bezorgertjes ef snel langs briefje in de bus doen en zeggen dat niemand er is.

Hele dag wachten op een pakketje vrije dag voor genomen ik wordt nog kwaaier als ik er aan denk

Gewenste Oplossing:

Als de bezorgertjes maar goed aangesproken wat denken ze wel als mensen zitten te wachte op belangrijke pakket wat dan.

Tegemoetkoming voor het wachten op niks terwijl de bezorger er gewoon was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft een onterechte niet thuis melding te hebben ontvangen. Wilt u de track en trace code van het pakket samen met uw postcode en huisnummer doorgeven? Dan kan ik er een melding van maken bij het desbetreffende cityhub, zodat de betrokken bezorger hierop wordt aangesproken. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ashna DHL E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Damos

3 jaren geleden - Bedankt voor u reactie dhl klantenservice is er al mee bezig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 juli 2021 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Fijn dat het is opgepakt via de klantenservice, zo zorgen we ervoor dat het niet meer gaat voorkomen. Mocht u hier nog verder vragen over hebben kunt u altijd contact met ons opnemen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik wens u een hele fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Selena
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Damos