Klacht: Bezorgen pakketje

Jgdb op 17 januari 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg bericht dat mijn pakketje geleverd zou zijn en dat ik getekend zou hebben voor ontvangst. Geen pakketje geleverd ook niet ergens buiten neergezet. 3 dagen later komt er opeens iemand uit een straat verderop een pakketje brengen. Deze was achter zijn vuilcontainers neergezet.

Erg slecht van DHL.

Gewenste Oplossing:

Pakketje op juiste adres leveren ipv zomaar ergens op een ander adres neerzetten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Jeetje, wat vervelend dat het pakket onbeheerd is achtergelaten bij de buren achter een vuilcontainer. Dit is absoluut niet de bedoeling, omdat dit zonder toestemming niet mag. Goed dat u dit bij ons meldt. Heeft u daarom voor mij het zendingsnummer, uw postcode en het huisnummer van de buren? Dan zet ik graag een klacht voor u door om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Een zendingsnummer begint daarnaast vaak met 3S, JVGL, JJD of bijvoorbeeld CY. Mijn excuses dat de levering zo is verlopen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Sam DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Jgdb

1 jaar geleden - Mijn adres is: hooiwagen 17, 8314 bh en het zendingsnummer is JJD000090254000013771355 adres van de “buurman” is Hooiwagen 7.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 januari 2022 om 12:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag.

Bedankt voor de gegevens.

Ik heb deze klacht meteen voor u doorgezet onder case-nummer: 13724845. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de bezorger. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat en niet meer voorkomt.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jgdb