Klacht: Bestelling niet bezorgd op afgesproken tijdstip

op 08 februari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij Wehkamp bestelling gedaan met bezorgtijd tussen 18-21uur. Helaas, niets bezorgd. Pakket gevolgd en zie tot mijn grote verbazing dat ik niet thuis geweest zou zijn! Ik ben vanaf 12:30u de deur niet meer uit geweest. Hoezo, ik was niet thuis?! Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Bezorger doet dus maar gewoon wat hij wil. Ben echt klaar met de DHL!

Als er bezorgd wordt op de tijd die is afgesproken. Niet net doen alsof het bij de klant ligt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 08 februari 2019 om 12:00 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Inge Van Laren