Klacht: Bestelling niet bezorgd op afgesproken tijdstip

op 08 februari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Wehkamp bestelling gedaan met bezorgtijd tussen 18-21uur. Helaas, niets bezorgd. Pakket gevolgd en zie tot mijn grote verbazing dat ik niet thuis geweest zou zijn! Ik ben vanaf 12:30u de deur niet meer uit geweest. Hoezo, ik was niet thuis?! Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Bezorger doet dus maar gewoon wat hij wil. Ben echt klaar met de DHL!

Gewenste Oplossing:

Als er bezorgd wordt op de tijd die is afgesproken. Niet net doen alsof het bij de klant ligt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 februari 2019 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Inge Van Laren