Klacht: bestelling

carola van Delft op 19 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dag mevrouw en meneer. 17/01/2033
bestelling datum 24/12/2022

ik hep gezien dat myn pakje van joom in
ergens moet zyn maar die is wel in Wemmel waar ik woonde die is niet aan gekomen
Ik hep ze niet thuis gekregen
kun je na kyken waar myn pakje plyft

Gewenste Oplossing:

ik zal tevreden zyn dat in orde komt
Ik hep wel myn pakje betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Ik kijk graag met u mee naar de zending. Om uw vraag in behandeling te kunnen nemen, ontvang ik graag een zendingsnummer, dat te vinden is op het pakketlabel onder de barcode. Meestal beginnend met 3S, JVGL of JJD. Alvast bedankt voor de genomen moeite en excuses voor het ondervonden ongemak. Met vriendelijke groet, Lisa E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht carola van Delft

1 jaar geleden - dag mevrouw en meneer 18/01/2023 ik hep geen bewijs van myn pakje ik hep geen trach nummer van myn bestelling ik kan wel van myn bestelling nummer door geven 33D9T51_1 normaal kryg je alyd meel waar je pakje kun op Hallen dat hep ik ook niet gekregen die bewys zoo kun wy niet verder gaan waar myn pakje is dat is niet de eerste keer dat ik een probleem met joom jullie kun je dat zelf niet zien met myn meel anders [email protected] of myn anders L vanderzypenstrsat 57 1c 1780 Wemmel goed namiddag

Reactie van de melder van de klacht carola van Delft

1 jaar geleden - Dag mevrouw en meneer 18/01/2023 dat gaat terug en pakje van joom Hier is de track kking nummer HKAWLR3L5Y215MRL8 ze hebben voor zien dat ze zal ook de tweede pakje zullen laten komen in Wemmel maar dat komt niet naar myn anders carola van delft . Lvanderzypenstraat 57 1c 1780 Wemmel Ik vind dat ze ook de tweede pakje naar my moet brengen maar niet op en ander pla ats hep ik dat niet gevraagd Dat voor kun je my helpen aub waar die is ik hep nog geen meel doe gekregen van DHL dat is niet de eerste keer dat ik probleem hep met joom goed avond van delft Carola

Reactie van de melder van de klacht carola van Delft

1 jaar geleden - Dag mevrouw en meneer 18/01/2023 dat gaat terug en pakje van joom Hier is de track kking nummer HKAWLR3L5Y215MRL8 ze hebben voor zien dat ze zal ook de tweede pakje zullen laten komen in Wemmel maar dat komt niet naar myn anders carola van delft . Lvanderzypenstraat 57 1c 1780 Wemmel Ik vind dat ze ook de tweede pakje naar my moet brengen maar niet op en ander pla ats hep ik dat niet gevraagd Dat voor kun je my helpen aub waar die is ik hep nog geen meel doe gekregen van DHL dat is niet de eerste keer dat ik dat gaat over en ander pakje en andere bestelling probleem hep met joom goed avond van delft Carola

Reactie van de melder van de klacht carola van Delft

1 jaar geleden - Dag mevrouw en meneer 18/01/2023 dat gaat terug en pakje van Hier is de track kking nummer HKAWLR3L5Y215MRL8 ze hebben voor zien dat ze zal ook de tweede pakje zullen laten komen in Wemmel maar dat komt niet naar myn anders carola van delft . Lvanderzypenstraat 57 1c 1780 Wemmel Ik vind dat ze ook de tweede pakje naar my moet brengen maar niet op en ander pla ats hep ik dat niet gevraagd Dat voor kun je my helpen aub waar die is ik hep nog geen meel doe gekregen van DHL dat is niet de eerste keer dat ik dat gaat over en ander pakje en andere bestelling probleem hep met joom goed avond van delft Carola

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 januari 2023 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mevrouw Van Delft,

Hartelijk bedankt voor uw aanvullende informatie.

Het zendingsnummer dat u opgeeft HKAWLR3L5Y215MRL8 is te herleiden naar zendingsnummer LW139261251DE en laat dit pakket een levering zien op 18 januari door BPost. https://track.bpost.cloud/btr/web//search?langnlitemCodeLW139261251DEpostalCode1870

Mocht u dit pakket niet hebben ontvangen, kunt u het beste de afzender van het pakket inlichten om een onderzoek aan te vragen in het land van verzending.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door carola van Delft