Klacht: beschadiging door bezorger door wegrijden

op 09 oktober 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na ontvangst van pakket 3SDRG9846615802 rijdt de bezorger door het pas ingezaaide gras langs de weg, door het grasland (wonen buitenaf) om na 20 meter weer door het pas ingezaaide gras weer de weg op te rijden

Je vraagt je dan af of zo’n chauffeur zelf geen tuin heeft.

Waarom doe je dit.

Heb dit gemeld bij DHL maar er wordt niet gereageerd.

(hebben foto’s gemaakt)

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als DHL aangeeft dat ze de chauffeur hierover hebben benaderd en ons uit kunnen leggen waarom dit gebeurd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 oktober 2019 om 12:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat onze bezorger over het pas ingezaaide gras reed. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb uw klacht doorgezet naar het regiodepot dat de bezorging in uw buurt verzorgt. De verantwoordelijke bezorger zal er door zijn leidinggevende op worden aangesproken, zodat hij hier in het vervolg attent op is en dit niet opnieuw zal gebeuren.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 10 oktober 2019 om 16:07 geantwoord

Vind het maar een gemakkelijk afdoen van één en ander.

Reactie van de melder van de klacht fam. de Weert

1 dag geleden - en tja, daarna hoor je niets meer

Alle klachten die gemeld zijn door fam. de Weert