Klacht: Bellen nog steeds niet aan!

op 10 oktober 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woning boven winkel.
DHL neemt wel de tijd om een briefje te schrijven en in de bus te doen… maar als ze aanbellen, kunnen ze de pakketten eens een keer gewoon aan ons afgeven! Deze week gaat al meerdere keren fout met diverse leveringen!

Gewenste Oplossing:

....zie vorige klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 oktober 2019 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie inderdaad dat wij recentelijk een aantal pakketten niet bij u hebben kunnen afleveren, maar bijvoorbeeld naar de buren zijn uitgeweken. Onze bezorger zal het altijd eerst bij uzelf proberen, want een briefje schrijven en vervolgens bij buren gaan aanbellen kost hem aanzienlijk meer tijd. Mijn vermoeden is dan ook dat uw bel niet altijd even goed funtioneert.

Natuurlijk stuur ik wel voor de zekerheid een bericht naar het depot in uw regio, zodat de bezorger er - ten overvloede - erop worden gewezen dat er goed aangebeld moet worden.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 10 oktober 2019 om 14:29 geantwoord

Onze bel werkt geweldig goed!!

Alle klachten die gemeld zijn door JJ1234567890