Klacht: Behandeld geen restituties

op 09 oktober 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op aanwijzen van DHL tot 3keer toe een verzoek tot restitutie ingestuurd en telkens een antwoord terug krijgen dat ik het naar het adres LParcelClaims.Restituties@dhl.com moet sturen, notabene de DHL email ontvangen vanaf het email adres waar ik dat al 3 keer naartoe heb gezonden!!!
DHL is duidelijk bezig met zwendelpraktijken om niet te hoeven betalen!

Gewenste Oplossing:

Wanneer DHL het fatsoen gaat tonen om restitutie te behandelen conform hun eigen richtlijnen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 oktober 2019 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 09 oktober 2019 om 15:31 geantwoord

Pure onzin... DHL standaard vertragings taktiek om de klant te ontmoedigen en zijn geld weg te zien gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door VikingDK