Klacht: Bedreigingen

op 10 september 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hierbij dien ik een klacht tegen een medewerker van de bezorging van de DHL wegens bedreigingen van mijn vrouw en beledigend onder andere om haar uit temaken voor kankerhoer mederemalen en bedreigingen dat die wist waar ze woonden en terug zou komen het gaat om zware bedreiging
Het betreffende adres is dr j presserstraat 267 2552LV Den Haag
Tijd stip van het gebeuren was 12.05
Het gaat om een buitenlands tiep
Waarschijnlijk marrokaan

Als er maatregelen tegen de desbetreffende chauffeur wordt genomen en ik bericht van DHL ontvangt

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemorgen,Bedankt voor uw bericht.Bedreiging en belediging zijn uiteraard volstrekt onacceptabel. Het spijt mij vreselijk om te vernemen dat uw echtgenote hiermee te maken heeft gehad. Graag wil ik er dan ook voor zorgen dat de juiste maatregelen worden genomen in de richting van desbetreffende bezorger.Helaas kan ik op basis van de informatie uit uw bericht niet vaststellen om welke medewerker het gaat. Ik kom geen zending tegen die wij recentelijk hebben bezorgd op het door u aangegeven adres.Heeft u wellicht het kenteken kunnen noteren van de wagen waarin de medewerker reed? Dan ga ik op basis daarvan na welke bezorger dit is geweest.Alvast bedankt voor de aanvullende informatie!Met vriendelijke groet,Harald Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Magicsix.5

1 week geleden - Jullie hebben de opdracht verwezen naar DHL Parcel. Deze wist wie de bezorger was doe om ongeveer om 12.05 uur voor onze deur stond om een pakket af te geven voor de buren die wonen in de Dr.J.Presserstraat 269. Deze mensen hebben al eerder op een pakket moeten wachten van de zelfde bezorger die ook bij ons afgeleverd was zonder iets te zeggen aan mn dochter afgegeven die de planten verzorgde maar wij waren op vakantie dus die mensen hebben 3 weken op hun pakket moeten wachten. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en DHL Parcel reageerde van ,,maak je maar niet zo druk meestal komt er niets van een bedreiging. Ik vind dit een serieuze zaak die door jullie (jullie hebben het tenslotte uit handen gegeven) opgelost moet worden. Alle buren in ons hofje willen deze man niet meer zien dus hopen dat jullie daar iets aan kunnen doen. Deze persoon is wel bekend bij DHL Parcel dus vind dat jullie daar contact mee moeten opnemen. Hopend op een snelle reactie van jullie kant omdat ik ook DHL aansprakelijk stel voor verdere gevolgen hiervan en ook aangifte tegen DHL heb gedaan. Bij een serieus tegenbericht zal ik deze dan intrekken maar niet van de desbetreffende persoon.

DHL

Heeft op 10 september 2019 om 12:12 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Ik zie op het adres van de buren 269 dat er rond 12.05 op zaterdag 07-09 een pakket is afgegeven bij de buren op nummer 265. Ik zie dat mijn collega die u hierover gesproken had hier ook direct melding van heeft gemaakt bij de leidinggevende van de bezorger. Mijn excuses dat u aan de telefoon het gevoel kreeg niet serieus genomen te worden. U mag er namelijk vanuit gaan dat wij deze klacht serieus oppakken met de betreffende koerier en waar nodig passende maatregelen zullen treffen.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland