Klacht: Afspraak

Suze57 op 30 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen
We hebben gisterenmiddag gewacht op ons pakketje
En konden zien dat het onderweg was na twee uur ben ik weer gaan kijken
En wat zie ik be geadresseerden zijn niet thuis wat natuurlijk niet zo is
Het is te erg voor woorden
Het paketje kwam van wehkamp we zijn hier niet blij mee .
En hoe word daar mee om gegaan

M.V.G. Suze van Maenen

Gewenste Oplossing:

Dus niet te vreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Beste mevrouw Maenen, Helaas kan ik via de opgegeven gegevens geen pakket traceren. Heeft u voor mij wellicht het zendingsnummer van het betreffende pakket? Dan zal ik kijken of het pakket gisteren in levering is gegaan. Met vriendelijke groet, Wendy DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - 145705034 dit is ons nummer

Bericht van

6 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Helaas heb ik op dit nummer ook geen resultaten. Onze traceernummers bestaan uit 8 of 10 cijfers of beginnen met een J of 3S. Kunt u mij het juiste nummer toesturen? Indien onbekend, kunt u deze bij de afzender opvragen. Met vriendelijke groet, Sanne DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - JUN491599949030055383358 M.V.G. Van Maenen Lamers

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 juli 2018 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Maenen,

Bedankt voor uw snelle reactie.

Ik zie dat dit pakket volgens onze gegevens op 27 juli nog bij u is bezorgd. Mocht dit niet het geval zijn, neemt u dan alstublieft contact op met Wehkamp. Wehkamp zal dan samen met ons een onderzoek opstarten.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door