Klacht: Adresgegevens onjuist, wij nemen contact op met de verzender voor de juiste adresgegevens

BartRv op 22 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is niet geleverd door schijnbaar onjuiste adresgegevens terwijl alle informatie correct is.

Gewenste Oplossing:

Zodra het pakket bij mij afgeleverd word.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend zeg dat uw pakket is geretourneerd vanwege deze melding. Wilt u zo vriendelijk zijn uw volledige adres naar mij door te sturen? Is zoiets al vaker voorgekomen op uw adres, en heeft u daar wellicht nog zendingsnummers van? Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, Selena DHL parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht BartRv

3 jaren geleden - Beste Selena, Het volledige adres is de Allard Piersonlaan 244, 2522 MX te Den Haag. Dit is nog nooit eerder voorgekomen. Het is zeer teleurstellend dat dit pakket retour afzender is gegaan aangezien alle informatie gewoon correct was. Met vriendelijke groet, Bart Rv

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 juli 2021 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Bart,

Bedankt voor het doorgeven van uw adres.

Ook ik heb deze direct even gecontroleerd en u heeft helemaal gelijk. Met uw adres was niets mis. Het spijt mij dat u desondanks deze onterechte melding heeft ontvangen!

U geeft aan dat dit nog nooit eerder was voorgevallen. Gelukkig natuurlijk! Hierom ga ik uit van een fout of vergissing. Ik verwacht ook zeker dat toekomstige zendingen wel correct zullen worden bezorgd. Herhaalt de situatie zich, zou u dit dan opnieuw aan ons willen doorgeven?

Helaas moet ik u wel melden dat uw pakket na deze scan automatisch is aangemeld voor het retoursproces. Daarom kan ik het pakket niet meer onderscheppen. Ik adviseer u om dit bij de verzender te melden. Deze kan nieuwe afspraken met u maken, zoals het toesturen van een nieuwe zending. Hopelijk kunt u deze later alsnog snel ontvangen.

Ik wens u, ondanks het ongemak, nog wel een hele fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Elle
DHL parcel E-care

BartRv

Heeft op 23 juli 2021 om 15:43 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Beste Elle,

Wie gaat de tweede verzendingskosten dekken? Het komt door jullie incompetentie dat het pakket niet geleverd is terwijl alle adres informatie correct was.

Alle klachten die gemeld zijn door BartRv