Klacht: ADRESGEGEVENS ONJUIST, HET PAKKET GAAT RETOUR NAAR DE VERZENDER

op 15 maart 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ADRESGEGEVENS ONJUIST, HET PAKKET GAAT RETOUR NAAR DE VERZENDER

Melding ontvangen maar ben al heel de dag thuis!!

zendingnummer JJD000090792921510294571

DHL contact met mij opnemen voor een tweede bezorgpoging of anders bij de buren afleveren.

zendingnummer JJD000090792921510294571

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Rickd1977

5 maanden geleden - ondertussen via AMAZON.DE en DHL bij de klantenservice een email achtergelaten. bedankt alvast voor het oplossen!!

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 maart 2019 om 11:47 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Het pakket met het door u vermelde zendingsnummer is helaas retour naar Amazon.de gestuurd met de melding adres onbekend. Kennelijk was er een fout geslopen in het door Amazon aangemaakt adreslabel op het pakket. Mijn excuses voor het ongemak.

Helaas is het niet meer mogelijk het pakket nog uit het retourtraject te halen. Amazon zal u uw bestelling opnieuw moeten toesturen (of u het aankoopbedrag moeten terugbetalen). Het is dan ook goed dat u ook bij Amazon al melding heeft gemaakt.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 15 maart 2019 om 13:28 geantwoord

Kan er geen interventie plaatsvinden in dit proces? Ik vind het zonde van de tijd en moeite en energie dat een pakketje nu helemaal weer naar Duitsland gaat? Kan ik niet tussentijds inspringen en het adres label valideren of op z'n minst aanpassen of een label geven van geef het aub af bij de buren?

groet
Rick