Mijn Klacht:

a.emons op 25 januari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 25 januari 2017 om 12:11 geantwoord
Goedemiddag,
Helaas kan ik niet zien wat uw vraag is omdat uw bericht ontbreekt. Op basis van het zendingsnummer zie ik dat wij een onbekend adres hebben opgekregen en uw zending hierdoor herlabeld moest worden. Er heeft een adrescorrectie plaats gevonden. Hierdoor is uw zending vertraagd. De zending is inmiddels afgeleverd.
Indien u nog vragen heeft wil ik u verzoeken ons een e-mail te sturen naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Miranda
DHL Parcel
Klantenservice DHL Parcel & Webcare