Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

3.2 /10
843 stemmen
843

Compliment van Mineke van der Steen-Huisman op 03 april 2020 over DHL

Een vriendelijk sorry en pakketje de volgende dag (2 april) netjes bezorgd. Bezorger die pakketje niet leverde op 1 april krijgt hier een melding van.

Compliment van aafranco op 24 maart 2020 over DHL

Thank you for your response, I am satisfied with your communication. Have a great day!

Compliment van cdm op 12 maart 2020 over DHL

Goedemiddag,
IK heb vandaag in mijn brieven bus mijn pakket gevonden hij was helemaal open door iemand ..geen idee van wie ..Bedankt voor uw reactie ..Laten we hoppen dat beter gaat volgend keertje ..Ik heb nu op Wehkamp gevraagd om mijn pakket niet meer bij de buren af te geven omdat zij zijn nooit thuis .
P de Jonge- de Melly

Compliment van Jansje van Bussel op 09 maart 2020 over DHL

Sorry het was uiteraard niet voor DHL bedoeld maar voor DPD

Compliment van PaleisOosteinde op 08 maart 2020 over DHL

Dan ga ik er ook vanuit dat het niet meer zal gebeuren.

Compliment van Ilsek op 04 maart 2020 over DHL

Ik hoop dat het morgen alsnog bezorgd gaat worden.
Bedankt!

Compliment van Hanssinds78 op 03 maart 2020 over DHL

Dank voor uw uitleg

Compliment van FBett op 19 februari 2020 over DHL

Op deze manier word ik tenminste gehoord en heb het gevoel dat er wat mee wordt gedaan

Compliment van alizbalazs@gmail.com op 19 februari 2020 over DHL

Ik hoop, dat de bezorger aangesproken woord,ook omdat dit meerdere keren is gebeurd.

Compliment van Harold Hesselink op 10 februari 2020 over DHL

Ik had het zelf niet beter kunnen bedenken

Compliment van bodyandsoap op 09 februari 2020 over DHL

Factuur was inderdaad niet goed, maar wordt opgelost.

Compliment van Customs By BB op 06 februari 2020 over DHL

Hallo Kayley,

Nee we hebben (nog) geen zakelijke account. Maar als ik van DHLparcel en DHL4you de pakketjes afgeef krijg ik van elk pakketje een mailtje. Als ik dan 2 mailtjes met alle track&trace codes zou krijgen van elke verzender is dat prima, maar niet van elk pakketje. Zo heb ik laatst over een periode van bijna 3 maanden meer als 1000 mailtjes van jullie gehad. Is voorheen ook nooit zo geweest. Wat betreft het afhalen hoop ik dat het goed geregeld wordt. We wachten het af.

Customs By BB
Henry

Compliment van nadinies op 30 januari 2020 over DHL

Ik vind het fijn dat er erg snel gereageerd wordt!! Ben heel erg benieuwd of het pakketje ook daadwerkelijk vanavond bezorgd gaat worden. Maar daar vertrouw ik dan op :)

Compliment van Marjo13 op 31 januari 2020 over DHL

Dankzij jullie is mijn pakket alsnog thuis bezorgd. Hartelijk dank voor jullie inzet!!!!

Compliment van Miepje Mol op 30 januari 2020 over DHL

Hartelijk dank voor uw hulp. Ik hoop dat ook andere bezorgers dit te horen krijgen.

Compliment van Vhaarlems op 28 januari 2020 over DHL

Hartelijk dank voor de snelle reactie en mijn excuses dat ik de schuld bij de medewerker van DHL heb gelegd. Ik ga contact zoeken met het bedrijf zelf. Vriendelijke groet

Compliment van ilsehaddon op 29 januari 2020 over DHL

Als de bezorgers ook echt nooit meer mijn pakket in 1 van mijn vuilnisbakken/papierbakken e.d. gooien, maar gewoon netjes afleveren zoals het hoort, dan ben ik tevreden...

Compliment van Zuiddakota1 op 24 januari 2020 over DHL

Laat het dan verder aan u over , en bedankt voor uw snelle reactie .

Mvg . Dhr . Mr . Ir . Kolonel JL van den Hout

Compliment van Lvm778 op 14 februari 2020 over DHL

Stel uw moeite en hulp ZEER op prijs !
BEDANKT.

Compliment van Cjaantje op 22 januari 2020 over DHL

Het is goed opgelost. Dankjewel.