Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Koeriersbedrijven en post

3.1 /10
1250 stemmen
1250

Niet bezorgen.

Klacht van op 14 oktober 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Is 29 september een pakketje voor mij verstuurd. Heb op 30 september Track & Trace systeem geraadpleegd, geeft s,morgens aan pakketje is onderweg, geeft s,middags aan pakketje is onderweg. Geeft na 16.00 u. geeft aan pakketje retour afzender, opgegeven adres bestaat niet. Heb... Lees meer

Te laat!

Vandaag zou mijn pakket tussen 9.00 - 15.00 bezorgd worden door DHL. Inmiddels is het bijna 16.00, en ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik ben de hele dag thuis geweest, en heb speciaal zitten wachten. Nu is het gekke,... Lees meer

Compliment van Ria Florie op 17 januari 2021 over DHL

Vind het goed zo

Compliment van Tomsonic op 14 januari 2021 over DHL

Hallo DHL,

Ik zie dat het t&t inderdaad is aangepast. Bedankt voor de snelle reply en uw oplossing, Super!

Mvg,
Tom

Compliment van Brand01 op 16 januari 2021 over DHL

Ja hoor even afwachten wanneer de geboden oplossing uitgevoerd wordt.

Compliment van Miss.Understood op 13 januari 2021 over DHL

Zooplus legde de fout steeds bij dhl, maar ik heb na jullie reactie meteen contact gehad met zooplus. De fout ligt wel degelijk bij hun en ze zorgen dat het in orde komt. Bedankt voor de snelle reactie.

Compliment van chuige op 12 januari 2021 over DHL

Gelukkig is het goed afgelopen

Compliment van yjbol op 12 januari 2021 over DHL

ik zou graag een terugkoppeling krijg een mbt de reactie van de bezorger.

Compliment van Hans Hakvoort op 15 januari 2021 over DHL

Label is inderdaad in goede orde ontvangen, heb U daar wel bericht van gedaan, maar is waarschijnlijk niet aangekomen, groet Hans.

Compliment van francoiseczcz op 15 januari 2021 over DHL

Beste Webcare, Dankjewel voor de reactie. Omdat wij afhankelijk zijn van de bezorgers voor de pakketjes en niet alle bezorgers onbeleefd en egoïstisch handelen op de weg, heb ik besloten het hierbij te laten. Ik heb een foto van het gezicht van de bezorger en ik heb gezien dat hij stopte in de Rietzangerstraat, dat is dichtbij waar wij wonen, dus ik verwacht dat hij op een dag voor de deur staat. En aangezien ik geen problemen aan huis wil met deze bezorger, wil ik een escalatie voorkomen. Want afgelopen zondag stond er een bezorger voor de deur die boos was, omdat ik een 'klacht' had ingediend, maar het was geen klacht van mij, ik wilde alleen weten wanneer een broek bezorgd werd, omdat er op de website stond dat deze was bezorgd. Maar goed dat kon ik de bezorger niet goed uitleggen, want hij begreep niet dat ik een rekening had ontvangen voor de broek maar nog niet de broek had ontvangen, die ik overigens daarna wel had ontvangen. Dus mijn conclusie is, dat ik mijn koopgedrag ga verminderen zodat ik ook minder te maken krijg met bezorgers!
Mvrgr, Françoise

Compliment van lindahuijsmans op 08 januari 2021 over DHL

Ik vraag ook helemaal niet iets te doen met de zending, die gegevens heb ik ook. Ik wil het graag mondeling toelichten mocht ik die kans ooit krijgen. Daarom vraag ik ook of u contact kunt opnemen. Al mijn gegevens zijn bekend bij klacht.nl Deze klacht is dus duidelijk niet opgelost.

Compliment van A.H.C. Sleeking op 13 januari 2021 over DHL

Het verzoek om aanvullende informatie heb ik niet ontvangen, alles stond omschreven in de klacht. Ik ben tevreden met met bericht van 07 januari 2021 om 15:13 uur en hoop dat dit niet meer gaat gebeuren.

Ton Sleeking

Compliment van Orchidee2 op 06 januari 2021 over DHL

Dan is dat mis informatie door de verzendende partij excuses dank voor u antwoord

Compliment van Rosa66 op 05 januari 2021 over DHL

Dankjewel voor uw respons. Had vandaag nog een pakket ontvangen ook via DHL. Hierbij wel de complimenten voor de bezorger die het netjes heeft aangepakt.

Compliment van Mike111 op 31 december 2020 over DHL

Vandaag is het wel goed gegaan. Bedankt!

Compliment van Maria321 op 30 december 2020 over DHL

Fouten maken is menselijk, dat doen we immers allemaal.

Ik had alleen wel gehad dat het iets eerder had kunnen zijn, want nu kwam Postnl en DHL zat in hetzelfde tijdvak, maar DHL is nog niet geweest. Ik bestel, ook voor dat coronavirus, of wat het ook mag zijn, heel veel ONLINE. Ik vind dat prettig. Ik wens dat jullie mij ook in kunnen delenop een bepaalde tijd, want soms kan ik niet eens ademhalen. Tja, mijn boodschappen, kleding, maar nu laat ik echt alles bezorgen. Ik betaal ook via bepaalde bedrijven, zoals bij Wehkamp, Zalando, Selektvracht en ga zo maar door voor het brengen en als het retour moet is dat al betaald.

Oh ja,ik wil in de wintermaanden, dus als het donker is, wel graag iets bezorgd zien voor 20 uur

´s avonds. Wellicht dat u dat in kunt brengen. In de zomer maakt het mij niet uit.

Fijn dat u het opgepakt heeft. Hartelijke groet en dat al het goede u mag toekomen in 2021 e.v.

Adriana

Compliment van d.meester op 31 december 2020 over DHL

Bedankt dat je het wilde onderzoeken!

Compliment van klacht171 op 24 december 2020 over DHL

Al zie ik maar een bezorgpoging en kan ik de track en trace naar verzender niet meer volgen. Heb contact gehad met verzender, deze zegt dat het nog onderweg is, dat wordt lang wachten.

Compliment van [email protected] op 23 december 2020 over DHL

Ik ben blij dat het op deze manier opgelost kan worden, desnoods geven jullie aan de buren zodat als ik thuis bent bij hun kan ophalen en niet onbeheerd voor de deur achter laten.
Mvg,
John

Compliment van [email protected] op 22 december 2020 over DHL

Bedankt voor de snelle reactie Mick !

Fijne feestdagen

Compliment van Ongebruikte op 23 december 2020 over DHL

Ok, bedankt

Compliment van danielheu op 21 december 2020 over DHL

Fijne meelevende reactie, maar ik hoop dat dit niet vergeten wordt en vaker gebeurd