Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Koeriersbedrijven en post

3.2 /10
796 stemmen
796

pakketje niet afgeleverd

Klacht van op 06 februari 2010 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klachtdinsdag bestelling geplaatst,woe niet aangekomen,dond. door iemand waarschijnlijk getekent volgens track&trace,vrijdags (smorgens in auto,smiddags te horen gekregen dat het gisteren toch afgeleverd was,toen te horen gekregen na 5x te bellen dat het in terminal lag en waarschijnlijk nu maandag... Lees meer

Omschrijving klachtPakket op 25/1/10 voorbereid, op 26/1/10 naar servicepoint gebracht. Tot nu toe nog steeds geen informatie over het pakket. Leuk, spaar ik €1,75 met DHL for you maar moet ik 10 minuten aan de lijn met de klanten service... Lees meer

Compliment van Kathrine op 05 november 2019 over DHL

Ik waardeer jullie terugkoppeling naar mij toe en het is duidelijk.Zoals ik al heb aangegeven ben ik als klant tevreden met jullie service en nu nog meer omdat ik me begrepen voel.Dankjewel voor deze mail.MVG mvr messchendorp.

Compliment van Lonnekejut op 04 november 2019 over DHL

Ik heb geen servicepunt aangeklikt.
Ik heb het adres van de Jumbo ingevuld.
En snap niet zo goed waarom deze niet afgeleverd kan worden bij hen, of ie nu bij de buren afgeleverd wordt of bij een supermarkt.

Compliment van Metapakket op 29 oktober 2019 over DHL

Wat een snelle reactie! Fijn dat het pakket in goede orde retour is gegaan ben zeer tevreden over de oplossing hopelijk pakt de medewerker van het servicepunt het goed op heel hartelijk dank voor de moeite vriendelijke groet M van Grunsven

Compliment van Seth.H op 29 oktober 2019 over DHL

Gelukkig is het opgelost excuses bieden is misschien ook handig voor volgende keer dat heeft mij veel tijd en energie gekost om alsnog mijn spullen te krijgen wel bedankt voor uw snelle reactie.

Compliment van JosevanTol07 op 24 oktober 2019 over DHL

Heel erg bedankt voor je bericht Kamille. Ik hoop dat de bezorger hier bericht van krijgt want ik heb dit al vaker mee gemaakt en vind het echt niet gepast. Dank u wel.

Compliment van b.zivanovic@upcmail.nl op 18 oktober 2019 over DHL

Als ik pakte vandaag krijg ben ik dan akkoord en tevreden.

Compliment van Jkoelink op 17 oktober 2019 over DHL

Excuus aanvaard! Was vrij vroeg de volgende dag.

Compliment van mmjd1988 op 15 oktober 2019 over DHL

Ik heb een bewijsafgifte met nummer 3401100072. Daarnaast was mijn vraag was of DHL de betreffende bezorger met dit nummer kan contacteren zodat deze kan verklaren waar het pakket gebleven is.

Met vriendelijke groet

Compliment van Leijtens op 14 oktober 2019 over DHL

Het was onduidelijk voor mij. het waren drie door elkaar geschreven nrs. Het pakket is door die bewoners van 41 afgeleverd.

Compliment van mmjd1988 op 11 oktober 2019 over DHL

Bedankt voor de snelle oplossing!

Compliment van H Reiniers op 11 oktober 2019 over DHL

Wij hebben gevraagd om excuses en dat de bezorger op zijn handelen aangesproken zou worden. De excuses zijn aanvaard en wij gaan er vanuit dat de bezorger inderdaad hierop aangesproken wordt.

Compliment van Ilona38 op 10 oktober 2019 over DHL

Het zou kunnen dat ik het verkeerde nummer heb gebeld, maar daar konden ze mij ook geen ander nummer geven om het op te lossen. Dit vond ik erg vreemd.
Fijn dat het nu alsnog opgelost is. Het formulier is ingevuld. Bedankt voor deze snelle reactie en goede oplossing!

Met vriendelijke groet, Ilona Niemeijer

Compliment van Clauw op 09 oktober 2019 over DHL

DHL geeft mij in deze gelijk , maar daar heb ik mijn geld nog niet mee terug van sneakersenzo. Wel super netjes dat DHL al zo snel gereageerd heeft. Mijn klacht is ook niet meteen naar DHl gericht , ook al gaat het daar mis met de bezorging , maar om de (niet)afhandeling en te volgen stappen door sneakersenzo. Ik begrijp nu ook niet hoe het kan dat mijn klacht bij DHL terecht is gekomen terwijl ik echt de webshop aan heb gegeven in de eerste melding.

Compliment van Esmeekist op 09 oktober 2019 over DHL

Bedankt voor de snelle reactie en tevreden met de oplossing.

Compliment van Jojort op 08 oktober 2019 over DHL

Weer niet....

Compliment van y.miggs op 07 oktober 2019 over DHL

Bedankt Jip voor het er achternagaan. Laten we hopen dat dit niet meer in herhaling zal vallen.

Compliment van Debbie van der Zee op 11 oktober 2019 over DHL

Het pakket is terug gevonden en bij mij afgeleverd.

Compliment van Woutervandoorn op 08 oktober 2019 over DHL

Uiteindelijk maandag pakket op kunnen halen. Top

Compliment van Guinny21 op 07 oktober 2019 over DHL

Helemaal goed, dan ga ik het daar ophalen.

Compliment van ksjergi op 04 oktober 2019 over DHL

Bedankt :)