Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

3.3 /10
791 stemmen
791

Compliment van b.zivanovic@upcmail.nl op 18 oktober 2019 over DHL

Als ik pakte vandaag krijg ben ik dan akkoord en tevreden.

Compliment van Jkoelink op 17 oktober 2019 over DHL

Excuus aanvaard! Was vrij vroeg de volgende dag.

Compliment van mmjd1988 op 15 oktober 2019 over DHL

Ik heb een bewijsafgifte met nummer 3401100072. Daarnaast was mijn vraag was of DHL de betreffende bezorger met dit nummer kan contacteren zodat deze kan verklaren waar het pakket gebleven is.

Met vriendelijke groet

Compliment van Leijtens op 14 oktober 2019 over DHL

Het was onduidelijk voor mij. het waren drie door elkaar geschreven nrs. Het pakket is door die bewoners van 41 afgeleverd.

Compliment van mmjd1988 op 11 oktober 2019 over DHL

Bedankt voor de snelle oplossing!

Compliment van H Reiniers op 11 oktober 2019 over DHL

Wij hebben gevraagd om excuses en dat de bezorger op zijn handelen aangesproken zou worden. De excuses zijn aanvaard en wij gaan er vanuit dat de bezorger inderdaad hierop aangesproken wordt.

Compliment van Ilona38 op 10 oktober 2019 over DHL

Het zou kunnen dat ik het verkeerde nummer heb gebeld, maar daar konden ze mij ook geen ander nummer geven om het op te lossen. Dit vond ik erg vreemd.
Fijn dat het nu alsnog opgelost is. Het formulier is ingevuld. Bedankt voor deze snelle reactie en goede oplossing!

Met vriendelijke groet, Ilona Niemeijer

Compliment van Clauw op 09 oktober 2019 over DHL

DHL geeft mij in deze gelijk , maar daar heb ik mijn geld nog niet mee terug van sneakersenzo. Wel super netjes dat DHL al zo snel gereageerd heeft. Mijn klacht is ook niet meteen naar DHl gericht , ook al gaat het daar mis met de bezorging , maar om de (niet)afhandeling en te volgen stappen door sneakersenzo. Ik begrijp nu ook niet hoe het kan dat mijn klacht bij DHL terecht is gekomen terwijl ik echt de webshop aan heb gegeven in de eerste melding.

Compliment van Esmeekist op 09 oktober 2019 over DHL

Bedankt voor de snelle reactie en tevreden met de oplossing.

Compliment van Jojort op 08 oktober 2019 over DHL

Weer niet....

Compliment van y.miggs op 07 oktober 2019 over DHL

Bedankt Jip voor het er achternagaan. Laten we hopen dat dit niet meer in herhaling zal vallen.

Compliment van Debbie van der Zee op 11 oktober 2019 over DHL

Het pakket is terug gevonden en bij mij afgeleverd.

Compliment van Woutervandoorn op 08 oktober 2019 over DHL

Uiteindelijk maandag pakket op kunnen halen. Top

Compliment van Guinny21 op 07 oktober 2019 over DHL

Helemaal goed, dan ga ik het daar ophalen.

Compliment van ksjergi op 04 oktober 2019 over DHL

Bedankt :)

Compliment van vries022nl op 04 oktober 2019 over DHL

Beste Kamile,
Bedankt voor deze reactie en omdat ik begrijp dat de bezorger misschien goede bedoelingen had (boek paste alleen zonder verpakking en met hard duwen door de brievenbus om te kunnen worden bezorgd) is deze reactie voldoende.

Compliment van Loelap13 op 04 oktober 2019 over DHL

Dank voor je bericht, als het écht gaat helpen ben ik heel tevreden!

Compliment van Mercedestamara op 01 oktober 2019 over DHL

Ja , hoop dat #DHL woord houdt . En vandaag mn pakket netjes bezorgd wordt , zoals afgesproken .

Compliment van Dropofdronder op 30 september 2019 over DHL

Ben benieuwd wat de bezorger als reden aangeeft dat hij/zij zo heeft gehandeld?

Compliment van Christa1982 op 03 oktober 2019 over DHL

Ja, akkoord met de oplossing. Als dit in eerste instantie was doorgegeven, had ik meteen actie kunnen ondernemen. Dank voor de snelle reactie.