Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Koeriersbedrijven en post

3.2 /10
866 stemmen
866

pakketje dubbel betaald

Klacht van op 22 november 2012 over DHL in de categorie klachtmelden, Koeriersbedrijven en post

Gisteren online betaald,5.50 euro. Kreeg geen label.Geen opdrachtbevetiging van noreply. Vanochtend opnieuw gedaan ,moest ik 6 euro betalen bij dhl servicepoint grafex.Dit betaald om 09.56 uur en thuis krijg ik om 10.53 uur eindelijk de bevestiging.Grafex heeft gebeld met dhl,moest een formulier... Lees meer

Compliment van FBett op 19 februari 2020 over DHL

Op deze manier word ik tenminste gehoord en heb het gevoel dat er wat mee wordt gedaan

Compliment van alizbalazs@gmail.com op 19 februari 2020 over DHL

Ik hoop, dat de bezorger aangesproken woord,ook omdat dit meerdere keren is gebeurd.

Compliment van Harold Hesselink op 10 februari 2020 over DHL

Ik had het zelf niet beter kunnen bedenken

Compliment van bodyandsoap op 09 februari 2020 over DHL

Factuur was inderdaad niet goed, maar wordt opgelost.

Compliment van Customs By BB op 06 februari 2020 over DHL

Hallo Kayley,

Nee we hebben (nog) geen zakelijke account. Maar als ik van DHLparcel en DHL4you de pakketjes afgeef krijg ik van elk pakketje een mailtje. Als ik dan 2 mailtjes met alle track&trace codes zou krijgen van elke verzender is dat prima, maar niet van elk pakketje. Zo heb ik laatst over een periode van bijna 3 maanden meer als 1000 mailtjes van jullie gehad. Is voorheen ook nooit zo geweest. Wat betreft het afhalen hoop ik dat het goed geregeld wordt. We wachten het af.

Customs By BB
Henry

Compliment van nadinies op 30 januari 2020 over DHL

Ik vind het fijn dat er erg snel gereageerd wordt!! Ben heel erg benieuwd of het pakketje ook daadwerkelijk vanavond bezorgd gaat worden. Maar daar vertrouw ik dan op :)

Compliment van Marjo13 op 31 januari 2020 over DHL

Dankzij jullie is mijn pakket alsnog thuis bezorgd. Hartelijk dank voor jullie inzet!!!!

Compliment van Miepje Mol op 30 januari 2020 over DHL

Hartelijk dank voor uw hulp. Ik hoop dat ook andere bezorgers dit te horen krijgen.

Compliment van Vhaarlems op 28 januari 2020 over DHL

Hartelijk dank voor de snelle reactie en mijn excuses dat ik de schuld bij de medewerker van DHL heb gelegd. Ik ga contact zoeken met het bedrijf zelf. Vriendelijke groet

Compliment van ilsehaddon op 29 januari 2020 over DHL

Als de bezorgers ook echt nooit meer mijn pakket in 1 van mijn vuilnisbakken/papierbakken e.d. gooien, maar gewoon netjes afleveren zoals het hoort, dan ben ik tevreden...

Compliment van Zuiddakota1 op 24 januari 2020 over DHL

Laat het dan verder aan u over , en bedankt voor uw snelle reactie .

Mvg . Dhr . Mr . Ir . Kolonel JL van den Hout

Compliment van Lvm778 op 14 februari 2020 over DHL

Stel uw moeite en hulp ZEER op prijs !
BEDANKT.

Compliment van Cjaantje op 22 januari 2020 over DHL

Het is goed opgelost. Dankjewel.

Compliment van InekeH124 op 16 januari 2020 over DHL

Opgelost

Compliment van rrrrrrrrrrrrrobin op 15 januari 2020 over DHL

Dank voor uw snelle reactie. Zojuist vandaag het pakketje echt gemist, inclusief het briefje in de voordeur. Dit keer was het mijn schuld ;)

Compliment van Mife01 op 08 januari 2020 over DHL

Bezorger wordt aangesproken zodat dit gedrag in de toekomst
Hopelijk niet meer voorkomt

Compliment van GerieV op 06 januari 2020 over DHL

Is goede oplossing als het bedrag dan idd gerestitueerd wordt.

Compliment van digitalis purpurea op 07 januari 2020 over DHL

Op 7-1-2020 bericht van DHL. De vergissing is ingezien en mijn schade wordt vergoed omdat ik Extra verzekerd heb verzonden.

Compliment van DeniseSB op 06 januari 2020 over DHL

Bedankt voor de moeite. Inderdaad weer aangepast om bij mij thuis te laten bezorgen. Dit zou tussen 11 en 13.25 gebeuren maar nog niemand gezien helaas. Hoop dat het nog komt maar we gaan het zien.

Compliment van Arthur75 op 04 januari 2020 over DHL

Dag later keurig gebeld door DHL levering is toch nog in orde gekomen. Daarnaast hebben ze ook excuses aangeboden over de eerdere afhandeling. Kortom goed opgelost.