Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 4 in Koeriersbedrijven en post

2324 klachten opgelost
3.1 /10
904 stemmen
904

Vervolg op eerste aanklacht van 30 nov 2013.Selectvracht zegd het opgelost tehebben,moest daar zelf over bellen. Heb vernomen dat meneer gewoon weer door myn straat mag ryden en alleen een tipje heeft gekregen dit niet meer tedoen. Ik wil van het bedryf... Lees meer

Compliment van IngPietNoordermeer op 29 mei 2020 over DHL

Hoop wel dat er voortaan iets eerder bericht naar een klant kan gaan, als er onverwacht niet binnen het geplande tijdvak geleverd kan worden.

Heb mijn zending net ontvangen.

Compliment van JelmerRoan op 28 mei 2020 over DHL

Hallo,
Het kozijn is inmiddels weer geverfd, en gaan verder niks ondernemen hierin. Wij vonden het alleen nodig om hier wel een melding van te maken. Vonden het niet kunnen om op deze manier een pakket te bezorgen. Bedankt voor de snelle reactie en eventuele oplossing.
Met vriendelijke groeten
H Bergsma

Compliment van Chenniecth op 26 mei 2020 over DHL

Dankuwel voor uw mail. Ik haal hem nu inderdaad zelf op voordat het misschien weer gebeurt. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.

Met vriendelijke groeten,
Chenille

Compliment van rodenm op 25 mei 2020 over DHL

snel en, naar ik hoop, adequaat. Ik moet op 26 mei een pakketje ontvangen met zendingsnr. JVGL0602404600693554.

Compliment van Maaslander op 23 mei 2020 over DHL

Pakket net binnen. Foutje kan inderdaad gebeuren en als reactie daarop direct de volgende dag bezorgd. Ik ben tevreden.

Compliment van Hans Roodenburg op 22 mei 2020 over DHL

Het is dat het goed gekomen is. Ik zie op mijn bijna dagelijkse wandeltocht de vele GELE auto's van DHL rijden. Foutje van de bezorger.

Compliment van moendedupe op 22 mei 2020 over DHL

Door mijn klacht is mijn bestelling alsnog thuisbezorgd. Dank

Compliment van neeltje65 op 20 mei 2020 over DHL

vandaag pakket ontvangen op 4 hoog aan mijn voordeur. er is eerst beneden aangebeld, maar dat kan betekenen dat ik vandaag de enige was in de flat met een pakje . ik blijf alert en ook klachten indienen als er niet gewerkt wordt zoals dhl en de ontvangers van de pakjes mogen verwachten van de bezorgers! het is er niet 1 want mijn klachten gaan over jaren en wisselende bezorgers. en het gebeurt niet alleen bij mij. misschien moet dhl eens iets landelijk gaan doen aan dit (niet thuis) probleem.

Compliment van onlineorders.www op 18 mei 2020 over DHL

Blij met dit antwoord, dan weet ik dit voor de volgende maal,ik had al zo mijn vermoedens maar ik wil een bezorger in deze tijd niet direct voor de voeten lopen

Compliment van Jacco_Utrecht op 18 mei 2020 over DHL

DHL heeft snel op mijn klacht gereageerd, dat is prettig. Er wordt een onderzoek gestart naar mijn pakket dus er zit schot in de zaak. Afwachten dus of het daadwerkelijk wordt teruggevonden.

Compliment van Camper468 op 15 mei 2020 over DHL

Beste mensen het num JVGLOTC0030368056 klopt ik weet alleen dat er bij de Jumbo een mevrouw was in opleiding de menageer met de pc en de leerling met de telefoon.was verwarrend...
Ik weet echt niet beter dat ik het goed heb gedaan.....de ontvanger vertrouwd mij nu niet meer.Ik ben 68 en heb nog nooit iemands vertrouwen beschaamd.
Zou u aub mij duidelijk kunnen zeggen wat ik moet doen De pagina die u mij heeft gezonden kan de surfer niet openen.Al ga ik dat nog proberen nt.

Compliment van user289433 op 15 mei 2020 over DHL

Ja, ik heb vaker pakketjes in de algemene hal gezien dus het gebeurt echt vaker. Maar buiten laten staan is een overtreffende trap.

Compliment van Patrick 33 op 14 mei 2020 over DHL

Snel antwoord gekregen.

Compliment van aknoetg op 11 mei 2020 over DHL

Dank voor deze reactie. Zonder kenteken kan er niks en dat begrijp ik. Fijn dat u begrip voor mij toonde.

Compliment van Heinenlinda op 12 mei 2020 over DHL

Prima oplossing
Vandaag kwam de bezorger weer aan de deur met een pakket
Hij vroeg toen waarom ik een klacht had ingediend tegen hem
Ik heb hem uitgelegd dat alles achter een deur privé is en dat ik er niet van gediend ben dat hij dat doet
Hij zei dat het niet meer zou gebeuren
Ik ben tevreden
Bedankt

Compliment van Alibas op 14 mei 2020 over DHL

Nee, er is geen oplossing geboden. Ik ben zeer ontevreden over de gang van zaken. Dit is voor mij en vele met mij niet de eerste keer dat dit gebeurd. Ik denk dat er eens kritisch gekeken moet worden naar de postbezorgers. De manier van werken. Als ik mijn werk zo zou doen had ik geen baan meer.

Compliment van P. Scheper op 06 mei 2020 over DHL

Ja ga wel akkoord met het antwoord, vind het netjes dat ze gereageerd hebben.
Ik snap dat het als foutje is uitgelegd dat is niet aantoonbaar anders.
Maar maandag zou het afgeleverd worden op de Weeshuislaan in zeist om 14.30.
Dan zou ik een bericht krijgen als het is aangekomen.
Was om 16.00 thuis maar het was nog niet gearriveerd, geen berichtje.
Om 18.00 ben ik dat aflever punt gaan bellen en vroeg of DHL al geweest was, en ja hoor om 15.30 ongeveer hij had ze niet als afgeleverd afgemeld.
En ff later krijg ik bericht dat m’n pakket was afgeleverd.
Tja wat moet ik ermee, ben niet echt blij met DHL in ieder geval, en dat is jammer.
Blijf zeker niet meer thuis voor DHL pik het wel op bij ophaalpunt.
Met vriendelijke groet
Petro Scheper

Compliment van Kriss15 op 26 april 2020 over DHL

baadt voor de reactie en de uitleg.

Ik ga er akkoord mee

Compliment van Bossf op 20 april 2020 over DHL

Goed

Compliment van nankos op 17 april 2020 over DHL

Nou we zijn weer paar dagen verder nog geen pakketje. Al 2 keer kontakt gehad met de verzender .die ook al gereageerd naar DHL nog niks ontvangen. En zo te zien komt er vandaag ook niks. Bij deze gemeld.