Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 in Koeriersbedrijven en post

99%
2110 klachten gemeld
2 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
2107 klachten opgelost
3.3 /10
838 stemmen
838

KLACHT DHLVanavond (1 okt) zou DHL bij mij een pakket afleveren (zie ook DHL tracering) tussen 18 en 21 uur. De gehele avond heb ik gewacht, maar niemand van DHL gezien/ gehoord. Nu ik op de DHL-site kijk onder de tracering zie... Lees meer

Compliment van Jorien Poeze op 16 augustus 2019 over DHL

Ik hoop wel dat de chauffeur is aangesproken. Bedankt

Compliment van batmat op 13 augustus 2019 over DHL

Snel opgepakt en opgelost

Compliment van p.schellings op 12 augustus 2019 over DHL

Niet alleen aanspreken, ik wil dat als er een pakket voor mij is dat hij het pakket mij persoonlijk overhandigd. Dus NIET in de brievenbus of onder de trap gooien.

Compliment van Isil1803 op 09 augustus 2019 over DHL

Ok heb zojuist contact gehad met de service point en ik ben er gisteren middag 2x geweest maar deze is niet afgeleverd

Compliment van Johndanmaar op 09 augustus 2019 over DHL

Prima, maar maak de site dan duidelijker. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Pakketten zijn inmiddels binnen!

Compliment van Hobbyklokkenmaker op 07 augustus 2019 over DHL

Hallo
Mijn adresgegevens zijn gfa de vos koningsweg 7 7102 dn winterswijk
Waarschijnlijk naam pakje august de hobbyklokkenmaker
Email adres gfadevos@gmail.com

Compliment van joopla op 31 juli 2019 over DHL

Als de bezorger de afspraken maar na komt

Compliment van Oljboezelijn op 25 juli 2019 over DHL

Prima dat chauffeur wordt aangesproken.

Compliment van lulu4 op 24 juli 2019 over DHL

Bedankt voor het snelle antwoord! Ik begijp het antwoord alleen niet helemaal. Ik had bij de verzender (Forever 21) gekozen voor de optie 'verzenden naar pick-up point'. Dit is toch gewoon toegestaan, anders zouden ze die optie niet aanbieden lijkt me?

Compliment van onlineorders.www op 23 juli 2019 over DHL

Een kapotte scanner verklaart niet waarom er tweede maal ook onterecht werd gemeld dat ik niet aanwezig zou zijn geweest,gelukkig is het pakket vandaag bezorgt door een bezorger die ondanks dat het 34 graden celcius was zijn werk wel correct deed, hij had meer reden om moeilijk te doen, gelukkig zijn niet alle bezorgers hetzelfde.

Compliment van Mandy de groot op 11 juli 2019 over DHL

In dit geval was ik gewoon thuis, maar kwam de bezorger te laat.

Compliment van panditr op 08 juli 2019 over DHL

Waar gewerkt wordt vallen spaanders is het gezegde. Als ik het pakket eerdaags ontvang is het voor mij goed opgelost.

Vriendelijke groet P Reuvers

Compliment van MC1111 op 05 juli 2019 over DHL

Ik ben heel dankbaar voor de uitleg. Wel jammer dat Post NL mij niet geïnformeerd heeft.

Compliment van Derek199 op 04 juli 2019 over DHL

Als ik zo meerdere reviews lees over DHL dan zie ik dat dit wel vaker gebeurd is. Een betere service ligt bij de bezorger(s) van DHL en dit zou intern grootschalig aangepakt moeten worden lijkt mij.

Compliment van ReallyPissed op 13 juli 2019 over DHL

In deze voel ik me zeker serieus genomen en de reacties vanuit DHL zijn respect- en begripvol. Er is adequaat op gereageerd en dat kan ik ook zeker waarderen!

Compliment van Nikkivb98 op 28 juni 2019 over DHL

Dankjewel!

Compliment van Amilda op 03 juli 2019 over DHL

Hopelijk gaat alles goed bij de volgende bestelling.Aan de chauffeur antwoord en geef ons tijd om beneden te komen .Dank voor de moeite om dit op te lossen. Met vriendelijke groeten. Amilda Ann Burton.

Compliment van Trotters op 27 juni 2019 over DHL

Ik vond het wel erg dat ik zat te wachten.
Maar nu achteraf vind ik het nog erger voor DHL.dat ze avonds zo laat nog komen
Mijn complimenten hoor.
Ik was niet thuis maar ze hadden het netjes in de tas gedaan die achter aan de poort was.
Mijn excuses voor mijn klacht.
Mag ook wel eens gezegd worden he.
DHL doet echt wel haar best is nu wel gebleken toch.
Met vriendelijke groeten
Riet van Gestel

Compliment van Kevin de Vries op 26 juni 2019 over DHL

Dank voor het antwoord en mijn excuses voor mijn onwetendheid indeze.

Compliment van romeo2 op 20 juni 2019 over DHL

perfect . is vanmiddag bij postkantoor Ijburg afgehaald, hartelijk dank