Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 in Koeriersbedrijven en post

99%
982

Compliment van romeo2 op 20 juni 2019 over DHL

perfect . is vanmiddag bij postkantoor Ijburg afgehaald, hartelijk dank

Compliment van perplex en boos op 15 juni 2019 over DHL

Maar in plaats van te straffen, pak je nu ook het probleem bij de oorzaak aan ?

Compliment van Kevin de Vries op 11 juni 2019 over DHL

Dank voor de update !, hopelijk verloopt het communicatie proces beter in de toekomst. Wel wrang dat ik nu 2 euro kosten voor niets heb gemaakt, als er geen telefonisch support is dan moeten er ook geen kosten in rekening worden gebracht, bijhoorlijk oneerlijk

Compliment van Johnny_ op 07 juni 2019 over DHL

Laten we het hopen.

Compliment van JP96 op 06 juni 2019 over DHL

Hoe kan het dat dit de 7e keer al is? Pas geleden hadden we een pakketje nodig voor een gelegenheid waarbij dagen achter elkaar hetzelfde gebeurd. Telkens komt er geen oplossing en telkens gebeurd hetzelfde, we zijn constant kosten kwijt aan het bellen en zouden ook graag een keer willen dat wanneer je iets ontvangt, helemaal voor een gelegenheid waarvan je er hoop ik vanuit mag gaan dat dit gewoon bezorgd wordt op de dag dat aangegeven wordt. Wij blijven ook thuis voor de bezorging en houden er rekening mee en de chauffeur neemt niet eens de moeite aan de deur te komen. Dit is op een gegeven moment behoorlijk frustrerend. Bij PostNL gaat dit altijd goed.

Compliment van Allenamenlijkenalingebruik op 05 juni 2019 over DHL

Of het echt in de toekomst niet meer gebeurt moeten we afwachten, maar ik hoop dat het aanspreken van mensen op hun onverantwoordelijke gedrag inderdaad helpt.

Compliment van emile9b op 01 juni 2019 over DHL

Prima

Compliment van Omar.a op 31 mei 2019 over DHL

Dank u wel ik waardeer het echt
Vriendelijke groet,
Omar

Compliment van blomen666 op 29 mei 2019 over DHL

Want het betreft niet DHL maar DpD en mijn vergissing wordt sportief opgevangen.

Groetjes,
Harm

Compliment van Nikkiikeizer op 23 mei 2019 over DHL

Fijn dat er zo snel gereageerd wordt. En hoop idd dat dit niet vaker gebeurd!!

Compliment van Petra_R op 08 mei 2019 over DHL

Dank voor de snelle reactie. Ik ga er vanuit dat de reactie van DHL serieus wordt uitgevoerd. Uiteraard moet het in praktijk nog blijken of het verbetert, maar ik heb daar vertrouwen in en anders ziet u weer een klacht tegemoet.

Compliment van Annemarie41 op 08 mei 2019 over DHL

Excuses zijn geen structurele oplossing. De oplossing zou zijn de klant het eerste bezorgmoment te laten plannen, dan staat de bezorger niet voor een dichte deur. Postnl biedt deze mogelijkheid wel.
Daarnaast zouden bezorgers erop aangesproken moeten worden als er klachten zijn. Morgen wordt er weer iets bezorgd op een moment dat er niemand thuis is, ik ben benieuwd wat er dan gebeurt..... Ik woon op het woonerf de van roekelweg in Apeldoorn. Naast de klacht over de bezorging heb ik ook een klacht over de rijstijl van de bezorger. Vanavond reed een DHL bezorger in een bestelauto van DHL met grote snelheid over het woonerf, en dat is geen incident. Dank voor uw aandacht!

Compliment van S.Gibilaro op 03 mei 2019 over DHL

Netjes beantwoord. Ik hoop inderdaad dat hij vanavond wel wordt afgeleverd. Anders laat ik zeker nog van me horen.

Compliment van Jolanda Lute op 02 mei 2019 over DHL

Vriendelijk bedankt! Wat een snelle reactie ook, ik ben zeer tevreden.

Fijne dag, groeten Jolanda

Compliment van Esthervandersluis op 02 mei 2019 over DHL

Erg fijn dat het opgelost is . Ik weet nu tenminste waar mijn pakket gebleven is daar ik ook geen track en trace code ontvangen had

Compliment van ijvy op 02 mei 2019 over DHL

ik ben zeker tevreden met de oplossing!

Compliment van M68 op 02 mei 2019 over DHL

Het pakketje is toch afgeleverd,ik begrijp niet hoe.Want het pakketje zou eerst weer retour gestuurd worden naar mij.Maar op de een of andere manier heeft DHL het toch voor elkaar gekregen om het pakketje af te leveren bij het het bedrijf.Mijn vriendelijke dank hiervoor.Met vriendelijke groet

Compliment van samswm op 16 april 2019 over DHL

Helemaal goed!

Compliment van Jeremyvdvaart op 15 april 2019 over DHL

Hallo Nikki,

dat er een pakketje bij de buren wordt afgegeven is geen probleem (vind ik) maar het niet correct schrijven van het huisnummer vind ik nogal shocking. En dat het pakketje bij de buren gewoon op een zonnebed is neergelegd zonder enige melding. Terwijl ik zelf een overkapping in mijn tuin heb waar makkelijk een pakketje kan worden geplaatst zonder dat iemand dit ziet. Doe dat dan maar ga het niet bij buren ergens in de tuin neerleggen en vervolgens een verkeerd nummer op zowel het handgeschreven papiertje danwel in de mail zetten. Groetjes Jeremy