Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Koeriersbedrijven en post

3.2 /10
806 stemmen
806

pakketje dubbel betaald

Klacht van op 22 november 2012 over DHL in de categorie klachtmelden, Koeriersbedrijven en post

Gisteren online betaald,5.50 euro. Kreeg geen label.Geen opdrachtbevetiging van noreply. Vanochtend opnieuw gedaan ,moest ik 6 euro betalen bij dhl servicepoint grafex.Dit betaald om 09.56 uur en thuis krijg ik om 10.53 uur eindelijk de bevestiging.Grafex heeft gebeld met dhl,moest een formulier... Lees meer

Compliment van tomscheeper op 10 december 2019 over DHL

Bedankt voor het snelle antwoord. Goed dat dit wordt besproken om verdere misverstanden te voorkomen.

Compliment van FADIK00 op 09 december 2019 over DHL

Door een fout van jullie moet ikweer achteraan gaan, ik wil gewoon het pakketje terug, het is toch in het sorteercentrum u kunt dit toch oplossen zodat het weer aangeboden kan worden naar mij?? Dhl is echt de slechtste bezorgdienst,niet normaal meer.

Compliment van petrinej op 09 december 2019 over DHL

PrimA

Compliment van 003 op 10 december 2019 over DHL

Beste Harald,
voor een bedrijfspand begrijp ik helemaal en geef ik je gelijk.
we hebben bewust dit keer een THUIS adres gegeven aangezien laatste drie keer bij DHL naar ons bedrijfspand niet goed was bezorgd.
vorige keer was doos ook beschadigd maar inhoud was nog helemaal goed. dit heb ik ook bij verzender vermeld.

met vriendelijk groet
shervin

Compliment van Wanhopige klant op 05 december 2019 over DHL

dit maal op de beloofde tijd geleverd

Compliment van Janine xx op 06 december 2019 over DHL

Ik zie geen oplossing , kan ook niet meer
Ja ik heb zoo plus gebeld en jullie DHL
Komen maandag om het pakket alsnog op te halen (mag ik hopen ) zal wel weer een lange dag wachten worden

Compliment van gravelster op 05 december 2019 over DHL

Inmiddels is het rond. Bedankt voor jullie inspanningen !

Compliment van Haakann5052 op 30 november 2019 over DHL

ja ik ga accoord. Onderdehand is mijn kado een week onderweg.

Compliment van BK1981 op 27 november 2019 over DHL

Bedankt voor de snelle reactie en ondernomen actie!

Compliment van Mw. V Egmond op 20 november 2019 over DHL

Niet afdoende.ook al zegt of lijkt de bezorger in de straat te zijn geweest,hij is niet aan de deur geweest.de prullenbek is gen excuus,deze was leeg en hij kon er langs als hij dat een fractie de tijd had genomen.hij is pertinent niet aan de deur of zelfs voor mn raam verschenen,1,5 mtr vanaf de stoep.ik was in de woonkamer 3 mtr vanaf de voordeur. Dus dan had ik m gezien.het was nog licht buiten om half 4.dus nee niet tevreden

Compliment van Chicolola12 op 12 november 2019 over DHL

Ook erg vreemd dat het vandaag ineens in de brievenbus is gedaan zonder aan te bellen.

Compliment van Kathrine op 05 november 2019 over DHL

Ik waardeer jullie terugkoppeling naar mij toe en het is duidelijk.Zoals ik al heb aangegeven ben ik als klant tevreden met jullie service en nu nog meer omdat ik me begrepen voel.Dankjewel voor deze mail.MVG mvr messchendorp.

Compliment van Lonnekejut op 04 november 2019 over DHL

Ik heb geen servicepunt aangeklikt.
Ik heb het adres van de Jumbo ingevuld.
En snap niet zo goed waarom deze niet afgeleverd kan worden bij hen, of ie nu bij de buren afgeleverd wordt of bij een supermarkt.

Compliment van Metapakket op 29 oktober 2019 over DHL

Wat een snelle reactie! Fijn dat het pakket in goede orde retour is gegaan ben zeer tevreden over de oplossing hopelijk pakt de medewerker van het servicepunt het goed op heel hartelijk dank voor de moeite vriendelijke groet M van Grunsven

Compliment van Seth.H op 29 oktober 2019 over DHL

Gelukkig is het opgelost excuses bieden is misschien ook handig voor volgende keer dat heeft mij veel tijd en energie gekost om alsnog mijn spullen te krijgen wel bedankt voor uw snelle reactie.

Compliment van JosevanTol07 op 24 oktober 2019 over DHL

Heel erg bedankt voor je bericht Kamille. Ik hoop dat de bezorger hier bericht van krijgt want ik heb dit al vaker mee gemaakt en vind het echt niet gepast. Dank u wel.

Compliment van b.zivanovic@upcmail.nl op 18 oktober 2019 over DHL

Als ik pakte vandaag krijg ben ik dan akkoord en tevreden.

Compliment van Jkoelink op 17 oktober 2019 over DHL

Excuus aanvaard! Was vrij vroeg de volgende dag.

Compliment van mmjd1988 op 15 oktober 2019 over DHL

Ik heb een bewijsafgifte met nummer 3401100072. Daarnaast was mijn vraag was of DHL de betreffende bezorger met dit nummer kan contacteren zodat deze kan verklaren waar het pakket gebleven is.

Met vriendelijke groet

Compliment van Leijtens op 14 oktober 2019 over DHL

Het was onduidelijk voor mij. het waren drie door elkaar geschreven nrs. Het pakket is door die bewoners van 41 afgeleverd.